Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Blog serbest giriş kartı

Blog serbest giriş kartı
 

Bazı yerlere elinizi kolunuzu sallayarak giremezsiniz. Ya üye veya üye olan birinin misafiri olacaksınız.

Üyenin serbest giriş kartı da verilir. Kapıdaki sizi tanımıyorsa, kartınızı gösterirsiniz.

Ben Blog kategorisini çok sevdim. Giriş kapısına da “Blog Sevgi ve Dostluk Kapısı” adını verdim. Blog’u sevmemim nedeni, komşuların kapımı çalması. Komşularımın ziyaretinden memnunum.

GÜNCEL’de yaşadığımız (pardon yazdığım) zamanlarda kapımı çalan (yorum yazan) olmuyordu. Ama Blog’a taşınınca durum değişti. Komşularım “hoşgeldin”e geliyorlar. Bazı komşularım şifreli konuşuyor. Zamanla anlayacağım.

Memlekette komşuluk ilişkileri zayıfladı, aynı apartmanda oturanların birbirinden habersiz olduğu söylenir. Ölsen, bir bardak su verecek, bir lokma ekmek verecek kimse olmaz deniyor. Kala kala 122 kalıyor.

Ben Blog’u çok sevdim.

Sağolsun komşularım, her gün (her yazımda) ziyarete geliyorlar. İnşallah, bu komşu severlik böyle devam eder.

Blog’a girmek için serbest girişi kartına ihtiyaç yok. 

Ben Blog’u çok sevdim. 

Sevgimi bana çok görmeyin. Sevgimin kaynağı komşularım. 

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..