Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '07

 
Kategori
Haber
 

Blog'ta doktor yok muuuuu?

Blog'ta doktor yok muuuuu?
 

ABD' de neden doğum yapıyorlar? Tercih meselesi mi? Peki... Ama bir başbakanın torunu nasıl başka bir ülkede doğar...

Aklım almıyor, aklım almıyooor. Biri bana açıklasın şunu... Bir başbakanın torunu nasıl ve niçin bir başka ülkede doğar...

Blog'ta doktor varsa- özellikle kadın doğum uzmanı olması tercihimdir- bana Türkiye'deki doktorların yeterli olup olmadığını anlatsın. Başbakan bile size güvenmiyorsa... Tamam polemik yok. Ama bunun başka bir açıklaması varsa Allah aşkına bana biri izah etsin.

Ne güzel, sakin sakin yazılarımı yazıyordum. Sinirlenmeme kararı almıştım... Ama gün geçmiyor ki bir çıldırtan haber olmasın bu ülkede...

Bu nedir? Ülkesini güvenli bulmuyor mu? Çocukları için ve torunu için özellikle ABD'yi seçiyor... Bizim çocuklarımız nereye gitsin peki, nerede doğum yapalım bizler?

Tabii ki de doğan her çocuk için güzel dileklerimiz var. Allah analı babalı, sağlıklı mutlu büyümek nasip etsin Ömer bebeğe. Ve onun kadar şanslı olmayan tüm bebeklere... Gün gelir de hesap sorar mı bilinmez. "Anne, baba, dede bu ülkede çocuklar ölüyormuş, bu ülkede aç çocuklar varmış, bu ülkede kaybolan ve hiç bulunamayan çocuklar varmış... Ve daha bir sürü şey... Bana anlatmadınız ülkemi ve ülkemden uzak doğup büyüdüm..." der mi? Bilinmez. Ama Ömer bebeğin ve tüm bebeklerin görecek güzel günleri olsun. Bebekler melektir...

Ama dönelim konumuza; bilmediğimiz bir şeyler varsa eğer, ilk fırsatta biz de kaçalım ABD'ye... Orda daha güvenli, daha iyi bir yaşam var ise... Eğer öyle ise neden benim ülkemde bunlar sağlanmıyor. Daha iyi bir eğitim, daha iyi bir yaşantı, daha iyi sağlık hizmeti olmadığı için insanlar başka ülkeleri tercih ediyorsa, buysa bunun açıklaması... En baştakiler bu ülkenin şartlarına güvenmiyorsa, biz niye güveniyoruz yahu? Deli miyiz? Canımızı sokakta mı bulduk? Off ki ne offf...

Sevgili Aziz Nesin ustam, nur içinde yat... Sen haklısın, hani milleti ayağa kaldıran o meşhur saptaman vardı ya biz kanıtladık onu...

 
Toplam blog
: 90
: 875
Kayıt tarihi
: 19.05.07
 
 

 Ama hayatın farkındayım. Hem güzel, hem acı. İyi midir farkında olmak? Yoksa iyi midir farkında ol..