Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Blog Taşlaması

Blog Taşlaması
 

http://www.anadoludahaber.com/haberimg/ALMANYADA-TURK-OLMAK(1).jpg


Dedim ya, en azından utanır susarım, yok nerde.

İllaki konuşacaklar. Ahkam kesecekler.

Millete hakaret edecekler, bazıları şak şakçılık yapacak.

Bloglarda olup biteni artık hiç anlamıyorum. Blog kategorisi çoktan kirletildi, hatta tecavüze uğradı. Yazmayalım, gereksiz tartışmalara taraf olmayalım, seviyelerine düşmeyelim diyoruz. Yok kardeşim yok. Anlamıyorlar. Na to kefari, na to mermari.

Editörleri de anlamıyorum. Hiç kimse sütten çıkmış ak kaşık değil, katılıyorum, buna ben de dahil. Ama arada bir söylediklerimize kulak verseler.. Şimdi bu yazıya müdahele edip yayından alırlarsa çok gülerim.

Resmen savaş açılmış, millet uyduruk belgelerle alınıp götürülüyor.

Yunanistan, Ermenistan, İran, Suriye ve Kuzay Irak'ın yerinde olsam hemen savaş açardım bu ülkeye. Ordusunun morali bu kadar sıfırlanmış, operasyonları yürütecek hemen bütün üst düzey askerlerin çoğu içeride, dışarıda olanlar da sindirilmiş bir silahlı gücü yenmek en kolay iş olurdu.

Benim memuruma hakaret eden bu insanların açlık sınırında maaşlara mahkum olduğunu unutmuştur, ne de olsa dayamış sırtını Alamana, Hollandasına, Belçikasına, işsizlik maaşı bile burdaki çoğu üst düzey memurun maaşından yüksek. Atar tutarlar tabii.

Birisi de çıkıp adam gibi basın yayın yoluyla da olsa, uzaktan da olsa böyle saldıramazsın demez. Çamur sıçramasından mı korkarlar bilinmez.

İnsanlara darbeci derler. Neden biliyor musunuz? Bu vatan bütündür, bölünemez, resmi dili Türkçedir, din kuralları uygulanamaz dedikleri için. Evet bunların sürmesi için darbe gerekiyorsa bence hiç bir mahsuru yok. Şimdi çıkar bir kaç liboş, "bakın gördünüz mü, işte itiraf ettiler, bunlar darbe istiyor" der. Hatta bir kaç tanesi daha da ileri gider, umarım bu yazdıklarını yetkililer okuyor der. İşin daha kolayı var liboşlar: Yazın bir imzasız mektup, ya da sahte bir e-posta. Nasılsa atlarlar üstüne. Hem yine aklı kıtlardan birinin daha evvel de söylediği gibi askerin emeklisi olmaz, bunlar hep aynı. Alın işte size bir delil daha. Adam emekli asker, hem duydum ki 4 Nisan'da Barbaros Anıtına da gitmiş...............................

 
Toplam blog
: 116
: 1883
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..