Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Blog toplantıları

Blog toplantıları
 

Milliyet Blog topluluğuna bu sene katıldım. Onun için toplantı zamanlarının ne olduğunu bilemiyorum. Ancak son Moda toplantısının neşeli geçtiğini ve katılanların memnun kaldığını blog yazılarından anlıyorum.

Benim bu konuda bir önerim var: Blog toplantılarının zamanlarının ve gündemlerinin belli olması.

Toplantıların zamanı , örneğin 2 ayda bir toplantı ayının ilk pazarı gibi. Veya üç ayda bir gibi.

Gündem konusuna gelince, siyaset veya ekonomi gibi ciddi konular hariç, gündemin edebiyat, spor, sanat vs. konularda olması ve her toplantıda, müteakip toplantı gündeminin saptanması gibi.

Bundan amaç, anlaşıldığı üzere, toplantılarda karşılıklı sohbetlerin belli bir zemine oturtulması ve karşılıklı bilgi ve görüşlerden faydalanmak olacaktır.

Bir de benim belirtmek istediğim bir husus var: "Milliyet Blog'un topluma etkili ve yararlı bir platform olması." Mesela bu nasıl gerçekleşebilir? Yasal sakıncası var mıdır? İlk Toplantıda bu konu görüşülebilir. Tabii bu öneri Blog kurallarını kısıtlama amacını taşımıyor. Milliyet Blog engin bir deniz gibi olma niteliğini devam ettirecek, isteyen istediği kadar bu denizde yelken açacaktır. Zaten aksini düşünmek mümkün olamaz.

Nice neşeli toplantılara.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..