Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '12

 
Kategori
Mizah
 

Blog üstüne blog koydum! Ben boyumun ölçüsünü aldım gardaşım!...

Blog üstüne blog koydum! Ben boyumun ölçüsünü aldım gardaşım!...
 

Hee gardaşım! Blog blog üstüne koydum! Onun üstünde de keyfimin kahyasını bıraktım! Ne bakarsın? Olmamış mı yaptığım?


Blog muydu? Blok mu lan! Şu meretin adı, gardaşım?

Blog üstüne blog koydum!... Ben boyumun ölçüsünü aldım kardeşim!... Boyum 1.78... Kilom da 85... Oldu mu anacım!

Biz diyoruz ki: Kat kat blog çıkalım... Belediye diyor ki: " Hani kardeşim? Bana hemen ruhsatı çıkarın!

Biz diyoruz ki: Kat kat blog çıkalım... İtfaiye diyor ki: Hani? Nerde kardeşim yangın merdivenin?

Biz diyoruz ki: Kat kat blog çıkalım... Hazine diyor ki: Çık kardeşim!... Çık hemen!... Çünkü Burası benim arazim!... Ben yetimimin, öksüzümün hakkını korurum!

Biz diyoruz ki: Kat kat blog çıkalım... Yapı denetim diyor ki: Öyle çürük, öyle çarık, öyle kuralsız, öyle kanunsuz dikmişsin ki; binanı... Ben bu yapıyı yarın öbür gün mühürlerim kardeşim!

Biz diyoruz ki: Kat kat blog çıkalım... Yan bina sakini diyor ki: Hoooop! Fazla geldin! Burası benim bahçem hemşerim!

Biz diyoruz ki: Kat kat blog çıkalım...

Mimarım, mühendisim diyor ki: Çimento, kum, demir o kadar eksik ki... Bunca eksikle dikersek; bunca blogu... Blogların tependen devrilir, biricik patronum!...

Şunlara bak hele! Anasını satayım! Sanki maaşlarını yandaki çarpık binanın müteahiti verir!

Bir daha da blog yapmak mı? Tövbeler tövbesi lan arkadaşım!...

Blog blog üstüne koydum!... Ben boyumun ölçüsünü aldım gardaşım!...

Not: Yazımda kullanılan görsel www.ekipgazetesi.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..