Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '11

 
Kategori
Teknoloji
 

Blog üyelikleri Facebookla çok kolay!

Blog üyelikleri Facebookla çok kolay!
 

Blog Üyelikleri Facebookla Çok Kolay!


Facebook, Facebook Connect‘den (Facebook Login) sonra şimdi de Facebook Registration Plugin ile kendinden söz ettirmeye devam ediyor. Bu uygulama WordPress ile hazırlanmış blog sahiplerini ilgilendirmekle birlikte artık uzun uzadıya üyeliklerden sıkılmış siz blog takipçilerini de ilgilendiriyor. 

 

 

Blog sahiplerinin bloglarına bu plugini ekleyerek siz blog takipçilerini Facebook hesabınızı kullanmak suretiyle büyük dertlerden kurtarıyor. Üye olmak artık o kadar kolay ki Register demeniz yetiyor (Aşağıdaki ekranı incelemeniz yeterli). 

Kolayca üye olmak ve uygulamayı görmek için buraya tıklayın. 

-Karşınıza çıkması gereken ekran bu şekilde olmalıdır.- 

Gelelim şimdi bahsetmiş olduğumuz Facebook WordPress eklentisini blogumuza kurmaya..
[Dip Not: Bu ve bundan sonraki satırlar blog sahipleri için geçerlidir. Ben sadece üye olmak istiyorum diyorsanız sizinle flörtümüz maalesef buraya kadar:) Daha fazla kafanız karışmasın öyle değil mi?

Adım 1- Yönetim panelinizden Yeni Ekle” sekmesini tıklayın. Arama kısmına “Facebook Registration Tool” yazın ve önünüze gelen listeden geliştiricisi iEntry, Inc. (Paul Tarjan) olan eklentiyi seçin ve kurulumu gerçekleştirin. 

Tabiki FTP kullanarak da eklentiyi ekliyebilirsiniz. Sırasıyla şöyle; Eklentiyi wordpress.org‘dan indirin. FTP’den blogunuza ait “Plugins” klasörüne yükleyin. Ardından tekrar yönetim panelinize dönerek bu sefer “Yüklü Eklentiler”den Etkinleştirin

 

Adım 2- Yüklemeyi gerçekleştirdikten sonra http://developers.facebook.com/setup adresine girin (Facebook geliştirici sayfasıdır). Blogunuzun adını adresini ve kullanıcı dilinizi seçin. Bu arada blog adresinizin sonuna “/”koymayı unutmayın (blog.furkandundar.com/ gibi). “Create an app” sekmesine tıklayın ve kelime doğrulamasını gerçekleştirin. App ID ve App Secret bilgilerinin olduğu sayfayı kapatmadan blogunuza ait yönetim panelinize dönün. 

 

Adım 3- Panelden Ayarlar altında Facebook Registration”a tıklayın ve App ID ve App Secret bilgilerini girin ve kaydedin. 

 

Adım 4- Artık blog takipçilerinizi yönetim panelinizden “İsteyen herkes kayıt olabilsin”i işaretleyerek kolaylıkla üye olmalarını sağlayın ya da blogadresiniz.com/wp-login.php?action=register adresine yönlendirmeniz yeterli.Blog takipçilerinizin karşılaşacağı sayfa ise şu şekilde olacak. 

 

İşte bu kadar. Artık blogunuzun bir eklentisi ve çevrenizdekileri blogunuza davet edip üye olmalarını sağlamanız için sağlam bir nedeniniz var. 

 
Toplam blog
: 5
: 2194
Kayıt tarihi
: 16.01.11
 
 

1981 Sakarya doğumlu. İlkokul yıllarında karakalem ile başlayan görsel merakı, 2001 yılında Photo..