Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Blog ve Adrenalin...

Blog ve Adrenalin...
 

Bu aralar... Nedendir bilmem, yazılarım geç veriliyor yayına...

Yazıyorum... Gönderiyorum... Bekle ki çıksın.

Çıkmaya çıkıyor da... Bakıyorum birkaç yazı altta. Yani gönderme saatim geçerli, bekletmeler geçersiz.

Düşünüyorum bu arada tabii... Neden olabilir ki acaba?

Sanırım bazı yazılarımın içeriği yüzünden.

Gözümün önünde canlandırabiliyorum... Editörler dikmişler gözlerini yazıma, bakıyorlar "Şimdi hangi kategoriye koymalı bunu" diyerek, saçlarını başlarını yoluyorlar.

Doğrusu ben de bulamıyorum bazı yazılarıma kategori... Sorumluluğu editörlere atıyorum. Onlar bilir nasıl olsa "o şaheser (!)"in nereye yakışacağını. Ama onlar da yanılıyor bazı bazı. Bakıyorum hiç ilgisiz bir yazım "psikoloji" kategorisinde. "Hmmm " Diyorum. "Onlardan iyi mi bileceğim. Demek ki beeennn, farkında olmadan... Psikoloji konusunda yazmışım."

Yazı yazmak çok kolay... Resim seçmek de. Ama ondan sonrası gerçekten işkence (değil aslında abartıyorum).

Yazının kabul edilme süreci sancılı. Resmin çıkma olasılığı... Belirsiz. Ööööyle bekliyorsunuz.

Bundan şikayetçi miyim? Aslaaaa. O heyecanı (!) seviyorum. Hani bilirsiniz ya... Adrenalin meselesi.

Şimdi bazıları böyle bir konuda, "adrenalin yükselmesi"ni abartılı bulacaklar... Bulsunlar.

Herkes duygularını farklı yaşar. Bazıları günün moda deyimi ile "cool" takılırlar.

Bazıları da işte benim gibi... En küçük bir olayda bile... Az da olsa "heyecan" ararlar.

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..