Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

Blog yazanlarını yaratanlar: Gözlerinden sakınıyorlar.

Blog yazanlarını yaratanlar: Gözlerinden sakınıyorlar.
 

Resim internetten alıntı... Atlet Blogvay ve Atlet Flaşen iyi olan kazansın.


Milliyet Blog imkân sağladı.

Bereketli yağmurların gizemli gücü: Gizli kalmış cevherleri gün ışığına çıkardı.

Topraktan mantar biter gibi; blog yazanları günden güne çoğaldı.

“Elem tere fiş, kem gözlere şiş”

Tam tercümesini yapamıyorum.

“Nazar değmesin” gibi bir şey…

Hacivat Karagöz duası da derler.

Bunu da böylece açıklığa kavuşturduktan sonra gelelim ayak parmağını nasırlaştıran ayakkabıya…

Henüz çok acıtmıyor; hassas olanların gidişatını aksatıyor.

Efendim; Milliyet com. tr sayfasında blog tanıtımlarına ayrılmış bir bölüm vardı. Sevimli mi sevimli hem de icabında iki resimli…

Şimdilerde; magazin haberler ve arada bir “Flaş” olanları sumo güreşçilerinin ebadına ulaşınca.

Blog için ayrılan bölüm NANO boyutlara çekildi.

Blogcuklar devasa Magazin bölümünün altında; inim inim inler gibi soluk bir ifade sergiliyor.

Hadi yine iyiyiz! Seviliyoruz; yazılarımızı saklayacak delik arıyorlar.

“Seni kıskanırım uçan kuştan; esen yelden… Kıskanırım seni saran gömleğinden; bacaklarını saran eteğinden vayyy vayyy vayyy!

Himçik n’olcek?

Ben yazdığımla kalacağım- mı? Büyük bir ihtimal…

Ebeler ve bebeler…

Bebeler bir gün tay tay durunca; sevinir ebeler…

Kol kucak açarlar “Hadi bebeşim bi adım daha afferim benim bebişime” türünden…

Yoksa ebeler nazar değmesinden mi korkarlar?

Korkmasınlar! Mavi bir at boncuğu taksınlar; irice olmasında yarar var. Doğal yetenekleri kem gözlerden korurlar.

Binlerce mavi boncuk nerden baksan…

Asgari ücrete yakın mı uzak mı onu da tam bilmiyorum ama en iyisi Nasrettin Hoca misali…

Onda şunda bundadır…
Benim gönlüm kimdedir?

Mavi boncuk kimdeyse…

Bana ne İlhami yaa…

Ustalar tavana tahta çakıyorlar; biri geliyor biri gidiyor…

Soğuk su, vantilâtör istiyorlar.

Çay oldu mu olmadı mı diye sorup duruyorlar.

Kedilerim kafayı yediler tıslayıp duruyorlar.

Akşamüstüne doğru maç var.

Ustaların o zamana kadar işleri biter mi?

Arkasından büyük temizlik…

Benim işim başımdan aşmış; İlhami kardeş; sumo atletle güreş tutan bebenin anası babası düşünsün.

Gönlün oldu mu yazdık işte; ama pek fazla bir şeyler umma emi!

3.Temmuz 2010 Cumartesi

İnternetli Köyden Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..