Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '10

 
Kategori
Mizah
 

Blog yazarı nasıl yıkıldı...

Blog yazarı nasıl yıkıldı...
 

one minute...


Yıkıldım!

Aşk olsun yani…

Koskoca Türkiye Cumhuriyeti’nin Başbakan'ı oğlunun villasında kiracı olacak deseler inanmazdım…

Yazıklar olsun yani .

Ulan, koskoca Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının medarı iftiharı biricik başbakanı oğlunun villasında kiracı ha!

Yazık!

Hani şu İsrail’e one minute diyen!

Hani şu YARSAV’a kafayı takıp gazel okuyan!

Hani şu “Ergenekon savcısı”!

Hani şu yurdum insanına “Ananı’da al git! diye efelenen…

Hani şu şehitlere “kelle” dediği için üç kuruş tazminata mahkûm olan!

Laf olsun diye söylemiyorum inanın.

Evlere temizliğe giden Gülü’nün ev sahibi olduğu memlekette Başbakan kiracı ise yuh olsun bize…

Hani şu zırhlı araçta mahsur kalıp balyoz ile kurtarılan başbakanımız..

***

Başbakan kiracıymış!

Başbakanının kiracı olduğu memlekette yaşamaktan utanıyorum!

Koskoca Türkiye Cumhuriyeti’nin Başbakan'ı oğlunun villasında kiracı ha!

Olacak iş değil!

Üstelik havuzu Kılıçdaroğlu’nun havuzundan üç santim kısaymış…

Kılıçdaroğlu'nunki üç santim uzunmuş...

Gayri bu ülkede yaşamak haram bana.

Başbakanı kiracı olacak kadar değersiz miyim ben!

Size bir şey söyleyeyim mi?

Örtülü ödenek harcamalarının bin kat arttığı ülkede başbakan kiradaysa sizi bilmem ama ben utanırım!

Demek ki örtülü ödenek çocuklara dağıtılan oyuncak arabalardan ötürü bin kat artmış...

Başbakan’a yazık oldu.

Tabi bana da.

Başbakanı, oğlunun havuzlu villasında kiracı olan bir ülkede, Türkiye’de yaşamanın ezikliğini ömür boyu taşıyacağım!

Yıkıldım…

Ankara 15 Ağustos 2010 Necati TÜFEKCİ

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..