Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '07

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Blog yazarı olmak istiyor.

Blog yazarı olmak istiyor.
 

Açıkcası sizlere bir şey danışmak istiyorum.

Yavrum , tabi benim yazdığımı bildiği için o da blog yazmak va tabi yayınlatmak istiyor.

Ancak yazması yada yayınlatma aşamasında bir sıkıntı olur mu onu bilmiyorum. Yani küçük yaştada (8 yaşında) blog yazarlığı olunabiliyor mu?
MB buna izin veriyor mu?
Şu anda böyle küçük yaşta yazarımız var mı ?
Burda yeni olduğum için yazar profilini yavaş yavaş çözmeye başlıyorum. Ancak daha , küçük bir yazara dent gelmedim.
Ayrıca yazdığının okunup okunmaması ne oranda onu etkiler ?
Yani yazıyı yazar , ancak kimse okumaz yada yorum yapmazsa , olumlu bir girişim amacıyla yapılan bu hareket onu umutsuzluğa götürmez mi?
Ya da ben çok mu kafaya takıyorum ?
Bu konuda yaşanan tecrübeler varsa ve benimle paylaşırsanız sevinirim.
İyi bir şey yapalım derken , durduk yere umutlandırıp mutsuz etmeyelim çocuğu.

Konu ile ilgili arkadaşların olumlu , olumsuz tecrübelerini benimle paylaşmalarını istiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Toplam blog
: 54
: 742
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ev hanımıyım. Gıda mühendisiyim. Ancak şu anda çalışmıyorum. Evim işim olmuş durumda. Amatör olarak ..