Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Blog Yazarları Derneği - Bilgilendirme: 1

Blog Yazarları Derneği - Bilgilendirme: 1
 

Derneğimiz sadece üyelerini temsil edecek. Tüm blog yazarlarını temsil etmiyoruz. Bilginize!


Değerli arkadaşlar,

İzninizle, "Blog Yazarları Derneği" ile ilgili bazı açıklamalar yapmak istiyorum. Ülkesini sevdiğine inandığım bir arkadaşımız dernekle ilgili düşünce belirten bir blog yazmış.

"Şöyle, şöyle olursa ben varım, olmazsa yokum!"
diyor yazısında. Düşüncelerine katılıyorum, zaten ülkesini çok seven, orduya, rahmetli Atatürk'e saygılı ve minnettar, bölücüleri, vatan hainlerini sevmeyen biriyim. Ülkeme aşık olduğum için kendi problemlerimi unutup, ülkemin problemlerine ağlarım.

Ama "Blog Yazarları Derneği" politik amaçlı, vatan sevgisini vurgulamak için, Atatürkçülüğü yaymak için kurulacak bir dernek değil. Öyle dernekler yeterince var ve çok değerli insanlar tarafından yönetilmelerine rağmen, başlarına gelenleri de görüyorsunuz.

Benim hayatım maceralarla doludur. Ölümden asla korkmadım. Hapishane filan da vız gelir. Zaten bir daha hapishaneye girsem sağ çıkamam. Bir ölümlük canım var, ne olacak yani!

Ama dernek tüzüğünde de belirttim, amacımız derneğimize üye olacak blog yazarı arkadaşlara hizmet vermektir.

Hiçbir şekilde tüm blog yazarlarını temsil etmeye hevesli değiliz. Sadece blog yazarı derneğimize üye arkadaşlarımıza hizmet vereceğiz. Bu sayı 50 olur 200-500 olur.

Binlerce blog yazarı var. Bunların hepsine hizmet vermemiz de söz konusu değil, hepsini üye yapma amacımız da yok.

Biz işimize bakacağız. Başkaları da istedikleri derneği kursunlar.


******

Değerli arkadaşlarım! Yazdığım yazıların bir kısmını bile okuyan arkadaşlarımız; ülkemi çok sevdiğimi, çağdaş, Atatürk düşünce ve reformlarına, orduya saygılı bir insan olduğumu bilirler. Politik rengim de bellidir zaten. Hiçbir politikacıyı sevmiyorum. Zira bu güzel ülkenin bu durumlara gelmesine sebep, onların beceriksiz politikalarıdır.

Ülkem adına çok üzülüyorum. Ben mitinglerde filan boy gösteren, onun bunun amaçlarına hizmet eden, şakşakçı biri de değilim.

Ülkem hakkında düşüncelerimi her platformda söylemekten çekinmem.

Ama başka insanların düşüncelerine saygılıyım. Kimsenin düşündüğü gibi düşünmeye mecbur olmadığım gibi, başkalarının da benim gibi düşünmelerini isteme hakkım olmadığını bilirim.

Ayrıldığım Alman eşim Petra'nın Musevi kökenli olduğunu boşandıktan yıllar sonra öğrendim. Beni bu konular ilgilendirmedi. Herkesin kökenini, inancını araştırmam. Sorsam bile sadece merak ettiğim için sorarım, o kişiye takınacağım tavrı belirlemek için değil.

Netice olarak; derneğimize üye olan blog yazarlarının menfaatlerini korumak, onlarla dayanışma ve yardımlaşma içinde bulunmak amaçlı faaliyetlerimiz olacak. Tabii ki üyelerimizin, ülkemizin ulusal bütünlüğü, laik Demokratik Cumhuriyetimiz, ordumuz, yüce Atatürk'ümüz aleyhine aleni faaliyetler yürütüp derneğe zarar verenlerini aramızdan ayıklarız.

Ama düşüncesi kötü bile olsa bir insan bunu fiiliyata döküp, derneğimizi kullanmaya kalkmazsa ne yapabiliriz? Düşünmeyi mi yasaklayalım? İnsanlarımızın çoğu yüzümüze gülüyor, arkadan hançerliyor. Dikkatli olursak hançeri yemeyiz.

Dernekle ilgili olarak yazdığım bundan önceki bloğun linkini veriyorum:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=171029

Lütfen okumamış olan arkadaşlarımız bir göz atsınlar! Orada derneğin amaçlarını belirtti.

TÜRK İNSANI BİRBİRİNİN KUYUSUNU KAZMAYI SEVER, sözünü boş verelim. Dostça yaklaşalım. Kurmakta olduğumuz derneğe üye olmak istemeyeni kimse zorlamıyor.

Sadece üye olmak isteyenlere açığız. Onların içinde de bazılarını üye yapmama hakkımız saklıdır. Lütfen baltalayıcı, hakaret edici, karalayıcı blog ve yorumlar yazmayınız!

Derneğimize üye olmayan arkadaşlarımızı temsil etmiyoruz.

Tüm Blog Yazarlarının değil sadece üyelerimizin derneğiyiz.

NOT: Bu arada dernek çalışmaları sürüyor. Defterler alındı, tasdik edilecek ve kısa sürede kurucu üyelerin imzalarıyla dernekler masasına verilecek. Bugün yazar ve muhasebeci arkadaşımız Ali İhsan Uğuz ile epey bir çalışma yaptık.

Saygı ve sevgilerimle.

Mustafa Mumcu, 16 Nisan 2009, 23:14

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..