Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

Blog Yazarları Gıpraşıyor!

Blog Yazarları Gıpraşıyor!
 

Yeni kategorimiz yayına hayatına atılalı bir aydan fazla oldu. İlk başlarda bir yanlış anlamaya sebep olduysa da geldiğimiz noktada aşikâr olan durum objektif olan herkesin rahatlıkla onaylayacağı bir gerçektir.(Bu da bana kapak oldu :)).

Yeni kategori sayesinde blog yazarlarında bir hareketlenme hâsıl oldu. Sanki daha çok yazmaya başladık. Ben henüz o kategoride yazmamış olsam da yazılanları yakinen takip ediyorum. Her okuduğum yazıya yorum yazamadım ama sanırım yarıya yakınını okudum ya da gözden geçirdim.

Hakikaten de benim başlığıma uygun bir durum mudur değil midir istatistiksel ve bilimsel olarak bilmiyorum. Aslında oradaki yazıları tek tek çetelesem, ardında da o yazıları yazanların eski yazılarındaki sıklık ile kıyaslasam bunu anlayabilirim ama o kadar vaktim yok bir, ayrıca böyle bilmeden sallamak daha çok işime geliyor :))

İnsan hayatında kimi yeniliklerin etkisi hakikaten de beklenenden fazla olabiliyor. Küçücük bir değişiklik bile mutluluk ve huzur kaynağı olabiliyor.

Az önce belirttiğim gibi çeşitli istatistiksel saptamalar ve bilimsel değerlendirmeler yapmak için uğraşmak gerektiğinden yine kendimden bir örnekle durumu daha da açıklığa kavuşturmak isterim (Aslında geçiştirmek oluyor :)).

Beni tanıyan ve takip edenlerin bileceği gibi yazılarımı iki platformda yayınlıyorum. Birisi MB diğeri de kendi adıma açtığım web sitesi. İşte geçenlerde eski formatından sıkılmış olmalıyım ki, web sitemde değişiklik yapmaya karar verdim.

Zaten o dönemde yazın hayatımda da bir takım önemli kararlar almıştım. Yani hem fiziksel hem de ruhsal olarak bir değişim rüzgârına kendimi kaptırmıştım. İyi de yapmıştım…

İşte www.murathacioglu.com’da tema değişikliği ile birlikte bir takım fonksiyonel değişiklikler daha doğrusu yenilikler yaptım. Alt yapı ile ilgili çalışmalarım, yeniliklerin kararı, nelerin uygulanacağı gibi bir takım hususlarda başdanışmanım zevce hazretleri 24 saat bana yardım etti.(Yalnız bir kere salonda uyumuş kalmışım, belim tutuldu, alacak yazdım deftere :))

Bilgisayar ile dostluğumuz genelde yazacak kadar bilmek üzerine iken 3 yıl önce giriştiğim web sitesi sayesinde hayli ilerledi. Bu ilerlemenin de katkısıyla internet mecraında daha cesur adımlar atabilmeye, kendi başıma işler yapmaya başladım :)

Tabi çok fazla kurcalamamak gerekiyor. İşi tadında bırakmalı ki, eldeki mevcuttan da olmayalım. Bu duygu ve düşünceler içerisinde; el emeği göz nuru; zevce hazretleri katkılı yenilenen web sitemiz arz-ı endam ederek müdavimlerimizin beğenisine sunuldu.
Neredeyse evladım gibi gördüğüm web sitesinin bu haline bakmaya doyamıyorum. İnsan bir eser meydana getirince ona fazla değer vermesi doğal. Tabi daha iyisi ve daha güzeli de olabilir. Elimden geleni bu kadar. Öğrendikçe ve kendimi geliştirdikçe daha güzel eserler meydana getirmeye çalışırım.

Lafı uzattıkça uzattım, sadede geleyim. Demem o ki bazen küçücük değişiklikler hayatınızda çok büyük farklılıklar yaratabilir. İşte açılan “blog yazarları tartışıyor” kategorisinin yarattığı fark. Verimimizi arttırmış (kaba gözlemlerim neticesi vardığım izlenim)… Web sitemdeki minicik değişikliklerin (tema, facebook eklentileri, sayaç, stil vb) bende yarattığı mutluluk…

Lafın özü; uzun lafın kısası; hasıl-ı kelam; velhasıl sizlere de naçizane önerim olacak. Bugün hayatınızda küçük değişiklikler yapın. İster saçınızda, ister kıyafetinizde, ister güzergahınızda, ister yemeğinizde, ister işinizde, ister başka bir yerinizde…

Kendinizi daha mutlu kılmak ve içinizdeki huzur ikliminin devamını sağlamak için…

Yani kendiniz için… Ve tabi sevdikleriniz için… Haydi gıpraşın biraz, gıpraşın :)

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..