Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '13

 
Kategori
Kitap
 

Blog yazarları kitap yazarı olunca!

Blog yazarları kitap yazarı olunca!
 

Muhteşem pink freud ve diğer blog yazarlarımız.


Merhabalar  öncelikle siz değerli okurlarımla uzun bir aradan sonra tekrar buluşabildik.. Benim yoğun iş tempomdan dolayı bir süre vakit ayıramadım ama işte tekrar sizlerleyim :) direk konuya balıklama atlıyorum arkadaşlar .

Öncelikle hepmizinde bildiği gibi bir çok blog yazarı kitap yazarlığına geçiş yaptı. Buna karşımıyız tabiki değiliz işini layığı ile yapan gerçekten emek harcayan hakkını veren bunu sadece ismi ile gündeme gelmek isteyen değil iş olarak yapan kendine iş edinenler para kazandılar tutuldular. bunlara lafımız yok zaten, bildiğimiz gibi blog yazarlarımızın bazıları kitapta çıkarttı ve çok da güzel oldu bence bu isimler ; Pink freud, Pucca ve French oje vs. Bunların kendilerine has ve yine kendilerine özgü farklı bir  yazış tarzları ve kalemleri var. Gayet doğal ,akıcı ve dümdüz hiçbir yapaylık yok ! bir çok insan gerek puccanın gerek french ojenin gerek pink freudun kitaplarını okurken hem eğleniyor hemde kahkahalara boğuluyor adeta ben kendi adıma konuşayım pink freudun kitabını okurken cok gülmüştüm böyle kitap dizileri eğlenceli oluyor. Ve okurlarda zevk alıyor, kendi hayatımızdan azda olsa bir pay çıkarıyoruz hepimiz kendimize.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Kendi adıma konuşayım yinee ben hayatımda kitap okurken hiç bu kadar gülmemiştin bu kızların bütün kitapları ayrı bir komik hepsi biribirinden  güzel  özellikle pink freud ve pucca o kadar güzel yazmişlar ki çok samimi ve içten arada kaba tabirleri var ama olsun oda kitaba ayrı bir doğallık katmış bence peki sizce ? Gelelim french ojeye onun sadece ilk kitabını okudum, ama onunda kitabı güzel  ayrı bir akıcı ve sürükleyici  hepimizin bildiği  gibi bu arkadaşların kendilerine özgü olan kalemleriyle gündemde aniden patlama etkisi yarattılar. Özellikle pink freud kitap dünyası uzun zamandır  bu denli ilgi gören bir  kitap dizisiyle karşılaşmadı.   Diz üstü edebiyat sayesinde  kimileri yeniden kitap okumaya başladı . Her çıkan kitap olay oldu  çook konuşuldu   ve kitap dizisinin en çok beklenen romanları haline geldi. Sevgili pucca ile başlayan ,sami hazinses ve french oje ile devam eden bu sahici yazarlara aslında takipte olduğumuz bir yıldız daha eklendi.  

Kimimiz onu türkçe sözlü hafif batı kadını olarak biliyor, yada gerçekçi,komik ve hınzır bir güzin abla var karşımızda  çogunuzun tanıyıp yazdıklarına doyamadığı pink freudumuz üçüncü kitabıyla yine karşımızda Beni Hep Sev ile tekrar okurlarıyla buluştu. (Bir kitap okudum hayatım değişti diyebilmeyi çok isterdim. Ama bir adam tanıdım ve hayatımın içine etti. ) Dedi ve yer yerinden oynadı. Süpersin pink freud ama yalnız değilsin bu konuda bende bir adam tanıdım  benimkide resmen hayatımın içine  sıçtı !   burdanda bu düşüncemi sizlerle paylaşmış oldum. Şimdi okurken bu satırları düşünüyorsunuz dimiiiii aa acaba buna ne oldu diyee  ama söylemem oda bende kalsın... şimdilik hoşçakalın değerli okurlarım.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           TEŞEKKÜRLER :)                                                                                                                                                                                    Blue freudd      

 
Toplam blog
: 14
: 5566
Kayıt tarihi
: 03.01.13
 
 

Merhabalar öncelikle şunu söylemeliyim ki yazmayı  seviyorum. Düşüncelerimi, duygularımı ve kimi ..