Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarları Kurban bayramında bir araya gelirlerse

Blog yazarları Kurban bayramında bir araya gelirlerse
 

Kurban bayramınız kutlu olsun


Siz hanımefendiler, beyefendiler bugün Kurban Bayramı olması dolayısı ile kapalıyız. Ancak bayram nedeniyle bayramlaşmak isteyen dostlarımız gelebilir düşüncesiyle kapımızı daima açık tutacağız. Şimdiden hepinize iyi bayramlar.

İlk gelen İlyas Bey oluyor, her zaman olduğu gibi ve beni görüyor.

İlyas Bey:

_Oh! Ahmetçiğim erkencisin bakayım. Benden önce gelmişsin.

Ben:

_Vallahi tren erken kalkar diye erken geldim. Aramızda şöyle bir güldük. Çünkü birkaç ay önce İlyas ağabeyim ile İnönü’ye giderken yaptığımız tren yolculuğunda ilk önce istasyona ben gitmiştim. Bayramın kutlu olsun ağabeyciğim.

İlyas Bayram:

_Senin de güzelim. Oh! Çocukları da getirmişsin. Ne haber çocuklar.

Defne ile Melila beraber:

_İyiyiz İlyas amca.

Bu ara Melila İlyas ağabeyin boynuna sarılır ve İlyas ağabeyinin çenesinde ki sakalını o küçücük elleri ile okşamaya başlar.

Ben:

_Arkadan gelen yok mu İlyas ağabeyciğim.

İlyas Bayram:

_Gelen olur Ahmetçiğim. Bu arkadaş da kim.

Ben:

_İsmi Görkem aramıza yeni katıldı. Daha 1 blog yazdı. Biz de böyle başlamadık mı?

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1104922

İlyas Bayram:

_Evet, doğru söylüyorsun Ahmetçiğim. Mademki trene bindi şöyle bir içersini gezsin kimler var kimler yok bir baksın arkadaşlarımızı tanısın.

Görkem Mekiker:

_Ahmet Beyin dediği gibi öyle yapacağım zaten.

İlyas Bey bana dönerek:

_Günlerini nasıl geçiriyorsun.

Ben:

_Vallahi İlyas ağabeyciğim hayat o kadar zor ki. Şimdiye kadar iş bulamadım. Evde kendimce birkaç işle meşgul oluyoruz. Blog yazıyorum arada bir.

İlyas Bayram:

_Gördüğüm kadarı ile bugünler de fazla yazıyorsun.

Ben:

_Can sıkıntısı işte! Bu ara yakma resim yapacağım ama o konu da icraat yok şimdilik. Arada bir de kitap okuyorum. Bisiklete biniyorum bildiğin gibi. Arkadaşlarla tura filan gidiyoruz.

İlyas Bayram:

_Oh güzel! Eğer bir daha İnönü toplantısı olursa İnönü’ye bisikletle gideceğini söylemiştin. O konuda icraatın ne Ahmetçiğim.

Ben:

_Planım da var öyle bir toplantıya gitmek için. Ne zaman olacak?

İlyas Bayram:

_Vallahi de bilmiyorum. Sen ne biliyorsan onu biliyorum. Ancak bahar da olacağını biliyorum.

Bu ara yavaş, yavaş blog yazarları gelmektedir.

Kimler mi? Pelin Kalyoncu, Alev Meisel hanımefendi ile eşi Robert ve yanların da getirdikleri Uşaklı avukat Neşe Evrim içeriye giriyorlar ve onlarla bayramlaşıyoruz. Muzaffer Cellek’te arkalarından eşi ile birlikte içeriye dalıyorlar.

Muzaffer Cellek:

_Geç mi kaldık yoksa arkadaşlar.

İlyas Bayram:

_Yok, biz de daha yeni geldik zaten.

Hep beraber Muzaffer Bey’e ve eşine

_ İyi Bayramlar der ve kendilerini karşılarız.

Bu ara güzeller güzeli tatlı güzeli Pelin de ağabeyciğim der boynuma sarılır ve bayramı mı kutlar. Kendisine eşim Selver hanımı ve kızlarımı tanıştırırım.

Pelin:

_ Bu şeker ne tatlıymış böyle.

Der Melila’nın iki yanağından öper. Tabi Defne’nin de.

A, kalabalık bir grup toplanmış bize doğru geliyorlar.

Ben:

_Ankaralılar geliyor galiba.

İlyas Bayram:

_Başlarında Talip Bölükbaşı var. İnönü’de ki takım tam tekbir geliyorlar.

_Yanında kiler de Pirmete, A-siyazar, Nezom ve oğlu Efe var galiba!

Talip Bölükbaşı

_Kusura bakmayın çocuklar geciktik. Yolda gelirken kurban kesen vatandaşlarımızla bayramlaştık bir de onlara kurban derlerinin THK’na bağışta bulunmaları için yardımlarını beklediğimizi onlara ilettik. Sağ olun arkadaşlar sizlerin de bloglarınızı okudukça sevincim kat daha artıyor. THK için yaptığınız duyurularla sağduyulu vatandaşlarımızın arttığını düşünüyorum. İnşallah öyle olmuştur. Sizlere teşekkürlerimi iletirim. Sağ olun var olun arkadaşlar.

O sıra da 0533 262 04 58 numaralı telefonum örtmeye başlar.

_Alo, buyurun!

_Alo, ben Sabiş ablan Ahmetçiğim

Ben:

_O, merhaba! Sabiha ablacığım nasılsınız!

Sabiha Rana

_Kusura bakma oraya gelemedim. Malum bayram. Giden gelen oluyor. Bizim bey adamım kurban kesmeye gitti de. Oraya Talip Bey geldiyse bir zahmet söylermişsiniz kurban derilerimi THK’na bağışta bulunacağıma. Sevinirim.

Ben:

_Tabi ki Sabiha ablacığım siz kendinize iyi bakınız.

Sabiha Rana

_Ha söylemeyi unutuyordum. Mercedes’ten Ahmet Aydın ile Mehmet Eren oraya varmak üzerelerdir zannedersem.”

Ben.

_ Daha henüz gelmediler eli kulağında geliyorlardır.

Sabiha Rana:

_Kusura bakma Ahmetçiğim kapı çalındı. Herhalde misafirler geliyorlar. Oradakilerde söyle bayramlarını kutlarım.

Ben:

_Teşekkürler Sabiha Ablacığım iyi bayramlar!

Arkadaşlara dönerek:

_Arkadaşlar, arayan Sabiha Rana hanımefendiydi hepinize selam söyledi. Özelikle Talip Bey’e kurban derilerini THK’na bağışta bulunduğunu söyledi. Talip Bey’in adına teşekkürlerimi ilettim.

Talip Bey:

_Çalışmalarımız olumlu gidiyor arkadaşlar. Hep beraber THK’nu kaldırcağız.

O sırada Sabiha Ablanın bahsettiği arkadaşlar da Mercedes’ten Ahmet Aydınla Mehmet Eren araban inerler. Ve koşar adımlarla içeriye girerler.

_Kusura bakmayın arkadaşlar geciktik.

İlyas Bayram:

_Önemli değil arkadaşlar. Sapa sağlam geldiniz ya! Nasılsınız bari?

Ahmet Aydın:

_Yolda gelirken lastik patladı. Lastikçide biraz işimiz uzadı.İlerde kurban kesenleri görünce kurban derilerinin THK’na bağışta bulunursanız yurt savunmasına katkıda bulunursunuz dedik.”

Mehmet:

_ Şu Galatasaray ne şanslı kardeşim. A. Wien’i yenemediler. Gruplarında zar zor çıktılar. Halen de UEFA Kupasını alacaklarını iddia ediyorlar be kardeş. Ben bu işe şaştım. Biz Şampiyonlar Liginde hakkımızla çıktık. Onlar Paninnios Bordeaux’u hem de ilk yarı da 2-0 öndeyken maçı vermesi Cim Bom’un ekmeğine yağ sürdü efendim.

Ben:

_ Kusura bakmayın Beyler. Galatasaraylılardan cacık bile olmaz.

Mehmet Eren:

_ Doğru söylüyorsun. Bu sen yine şampiyonuz Ahmetçiğim.

Yine telefonum çalmaya başlar.

_ Alo.

_Ben Fahrettin Çitil

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1100429

_ O! Hocam nasılsınız. İyi bayramlar. Adıyaman da havalar nasıl.

Fahrettin Çitil

_ İyiyiz.

_ Biz burada Blog arkadaşlar toplanmış bayramlaşıyorduk.

Fahrettin Çitil

_ Ben tanımıyorsan da kendilerine selamlarımı ilet olmaz mı?

Ben:

_ Olur hocam. onlar zaten sizi tanıyorlar hocam. Onların da size selamları var size.

Fahrettin Çitil

_ Teşekkür ederim. İyi bayramlar.

Ben

_ Size de efendim.

Bayramlaşmaya gelen bloger arkadaşlara dönerek bir konuşma yapmak lüzumunu hissettim.

“Arkadaşlar!

Bu arada buraya kadar gelemeyen arkadaşlar sağ olsunlar mesaj geçerek bayramlarımızı kutladıklarını bilgisayarımdan görüyorum. Şimdi de sırası ile bilgisayarımdan onları okumak istiyorum sırasıyla.

Sevgili Ahmet, Kurban Bayramının koyunlar için de bayram olmasını dilerim Süleyman Ekim

Kurban Bayramınızı kutlar, sağlık, mutluluk, huzur dilerim… Nice güzel bayramlara… Saygı ve sevgilerimle… Zeynep Gülay Kibaroğlu

Bayramınızı en içten duygularımızla kutlar, 2008’in sevdiklerinizle sağlık ve huzur içinde geçirmenizi dileriz. Aydın ailesi. S.aydın “susmak erdem değildir”

Sevgili arkadaşım, gülen yüzlerin doğduğu, dost yüreklerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara ailenizle ve tüm sevdiklerinizle birlikte, sevgiler, selamlar, Sema Çürük.

Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, ailenizle birlikte nice mutlu sağlıklı bayramlar dilerim. Sevgi ve saygılar. Sessiz-çığlık

Sağlık, huzur, mutluluk dileklerimle ailenizin ve sizin kurban bayramınızı kutluyorum. Tijhal. Eskişehir’e beraber gitmiştik. Bak gelmedi ama mesaj yollamış.

Tüm sevdiklerinizle beraber nice bayramlar dileğiyle… Sevgi ve selamlar.

Şimdiye kadar bana gelen mesajlar bunlardan ibarettir. Bende burada bulunan bloger arkadaşların adına bana gelen ve gelmeyen Bloger arkadaşlarımızın Kurban bayramlarını en içten dileklerimle kutlarım.”

Bu arada çağrımızı geç alan ve bayramlaşmaya geç gelen arkadaşlar olmuşlardır.

YolunDİĞERyarısı Fatma hanımı görüyorum.

_ Hoş geldiniz Fatma Hanım. Nasılsınız. İyi bayramlar

Fatma Hanım:

_ Hoş bulduk. İyiyiz. Size de iyi bayramlar.

Ben:

_ Merak etmeyin geçen yıl 100. yılımızda şampiyon olduk. Bu sene de hem şampiyonluğun kuvvetli adayız hem de Şampiyonlar Ligin de gidebildiğimiz yere kadar gideceğiz.

İşte çok uzak diyarlardan gelen bir tanıdık yüz daha belirir. Gelen HOMEROS’tur.

_ İyi bayramlar.

Ben:

_ Ömer Bey tam zamanın da geldiniz. İyi bayramlar. Şimdi sizi çekiştiriyorduk.

Ömer Bey:

_ Her şeye rağmen bu sene Galatasaray Şampiyon olacak.

Bu söz üzerine burada bulunan Galatasraylılardan alkış alırken Fenerbahçeliler kış, kış gülerler

Bu arada Ankara grubunda hareketlenme gördüm. Ne olduğunu anlamaya çalışıyorum.

Pirmete ağabeyimiz

_ Arkadaşlar şu an da Ankara’dan bir haber geldi Saat 11.50 dolayında 5.7 dolayında bir deprem meydana gelmiş. Bize müsaade var mı?

_ Ne demek efendim. İyi bayramlar ve yolunuz açık olsun.

Pirmete, Talip Bölükbaşı, A-siyazar, Necom ve oğlu Efe dönüş için yola çıkarlar

Sevgili İlyas Ağabey’de oğulları için tedirgin olmuştur cepten çocuklarına ulaşmaya çalışır.

Hayat devam ediyor. Haberlerin takipçisi olacağız. Tüm Ankaralılara şimdiden geçmiş olsun.

Bayram hepimize zehir olmasın.

Kurban Bayramı münasebeti ile kurban kesen derilerimizi olduk olmadık kurumlara bağışta bulunmak değil de bize yurt savunmamıza katkıda bulunacak olan THK’na bulunursak ilerde THK’nun hizmetleri bize geri dönecektir.

Sevgi ve saygılarımla… İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..