Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarları olarak "Milliyet blog hatıra ormanı" yapıyormuşuz. Ben de buradayım….

Blog yazarları olarak "Milliyet blog hatıra ormanı" yapıyormuşuz. Ben de buradayım….
 

Bazı arkadaşlarımız ne güzel dile getirmişler bu düşüncelerini, yazıları görünce "ben de buradayım" demekten geri alamadım kendimi.

Dünyanın içinde bulunduğu büyük sorunun (küresel ısınma) ve ayrıcada gelişmekte olan ülkelerinde vazgeçilmez sorunu olan (hava kirliliği, ağaçların heba edilmesi vs….) ormanların kıtlığa başladığı zamanda, bizlerin duyarlı olup da böyle bir kampanya ile blog yazarları olarak arkamızda bir orman bırakmak gerçekten çok anlamlı bir organizasyon olacaktır.

Herkesin bu güzel vatan için yapabileceği bırakabileceği bir hatırası olmalıdır. Ben de arkamda büyüyüp yetişen bir ağaç bırakmaktan büyük mutluluk duyarım diye düşündüm ve beni de unutmayın dostlar demek istiyorum….

Sevgiler….

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..