Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlarına Time 2007 için teşekkürler

Blog yazarlarına Time 2007 için teşekkürler
 

Değerli Blog Yazarları,

27-28 Kasım 2007 tarihinde yapılan Time 2007 etkinliklerinde Milliyet Blog adına Sn. Neslihan Serbest, Sn. Savaş Şakar, Sn. Celal Çelik ve ben, Sn. Çiğdem Toraman yönetiminde bir sunum gerçekleştirdik. Tüm arkadaşlarım blog dünyamızı gerçekten çok güzel yansıttılar. Ben iş dünyasında bloğun faydaları üzerinde durdum. İki gündür farklı pek çok kişiden tebrikler alıyorum. Ancak tüm bu tebrikleri sizleri de katarak kabul ediyorum. Sunumumda da tüm izleyiciler önünde tüm blog yazarlarına teşekkürlerimi ilettim. Ancak şu konuya da değinmeden geçmek istemiyorum.

"Neden blog yazıyorsunuz" isminde düzenlemiş olduğum ankete katılan aşağıda isimlerini belirttiğim blog yazarlarına bana vakit ayırarak güzel düşüncelerini yazdıkları için teşekkür ediyorum.

Sn. Neşe Evrim
Sn. Ohannis
Sn. Tijhal
Sn. Erol Aslan
Sn. Yakamoz 35
Sn. Haşim'ce
Sn. Gül'ün içinden
Sn. Ahmet Üstündağ
Sn. Emre Tekin
Sn. İdilraz
Sn. Cesaretin evi
Sn. Kendimce,
Sn. Pirmete,
Sn. Sessiz-çığlık
Sn. Anatoliaa
Sn. Bekçibaşı
Sn. September 1 özlem
Sn. Nilgun
Sn. Cahit Günaydın
Sn. Aydın Tiryaki
Sn. Muzaffer Cellek
Sn. Mine Sevinçoğlu
Sn. Alesta
Sn. Zeynep Gülay Kibaroğlu
Sn. Metin Üskes
Sn. Narçiçeği
Sn. Nesrin Maraz
Sn. Eagle0634
Sn. Ceyhun Kaynak
Sn. Beyaz Işık
Sn. Tülin Aksoy

Ayrıca bizleri dinlemek için oturuma katılan,
Sn. Şule Taş
Sn. Emre Tekin,
Sn. Füsun Karaman,
Sn. Ezgi Umut

ve bu etkinliğe bizi davet eden,

Sn. Başak Hanım, Sn. Çiğdem Hanım ve tüm ekibine teşekkür ediyorum.

Saygılarımla,

Işıl Tabağ

 
Toplam blog
: 189
: 6400
Kayıt tarihi
: 11.10.06
 
 

Endüstri Mühendisi olan Işıl Tabağ, Avrupa Okullar Birliği görevinden sonra 1998 yılından bu yana..