Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlarını tanıyalım (3)

Blog yazarlarını tanıyalım (3)
 

Efendim geldik yazı dizimizin üçüncü bölümüne. Bu arada bazı blog yazarı arkadaşlarımız da ufak ufak kıllanmaya başladılar bu durumdan, "Arkadaş sen bizi mi kastediyorsun?" diye. Dün gece eve dönerken, ev sahibinden kaçıyoruz ya mecbur gece dönüyoruz neyse efendim maskeli üç kişinin ışın kılıçlı saldırısına uğradım... Oysa ben saldırıya değil bara uğrayıp bir sek viski içecektim. Programın dışına çıkarak saldırıya uğradım. Şimdi benim biliyorunuz adım Solohan. Yani Hansolo. Yıldız Savaşları'ndan Hansolo. Hansolo'nun silahı ne? Işın kılıcı. Bunu kim biliyor? Elbette blogcular. Demek ki bana ışın kılıcıyla saldıran blogcular bana bir mesaj vermek istediler. Solohan'ı kendi silahıyla ışın kılıcıyla dövdüler. Neyse ben yine de yılmıyor ve dizimi sürdürüyorum. Atalarımız ne demiş? "Kızını dövmeyen babasından dayak yer" demiş efendim.

ETİK BLOG YAZARI: Etik Blog Yazarı herşeyde etik arayan bir yazar türüdür. Etik onun için hava gibi su gibidir. Etiksiz yaşayamaz. Etiği aradığı yerde bulamayınca da çıldırır. Bu da yorumlarına yansır. "Yazınız hiç etik değil. Bu yazınızda resmen çevre kirliliğini teşvik ediyorsunuz. Aşık olduğunuz kadın sizi terkedince sinirinizden cep telefonunuzu denize fırlatmışsınız. Yazık değil mi denize? Sizi etik davranmaya davet ediyorum." Tabii yorumun bir de cevabı olacak. "Beni etik davranmaya davet etmişsiniz ama ben bir resim sergisine davetliyim. Brezilya'dan Güzeller Sergisi. Gelemeyeceğim."

UZMAN BLOG YAZARI: Uzman doktoru çağrıştırsa da çok farklı bir türdür. Bir konuya uzmanlaşmıştır. Başka konularda yazılan blogları da kendi konusuna yontar. Sürekli kendi konusunu işler. Mesela bu uzman blogcumuzun uzmanlık konusu aşksa her şeyde aşk arar. Yemek tarif ettiğiniz bir blog yazmışsanız. Aşk uzmanı blog yazarının yorumu şöyledir: "Tarifiniz çok güzel. Kıyma ile patlıcanın bütünleşmesi adeta bir aşkı analtıyor bize. Ve zeytinyağı ile zirveye çıkıyorlar. Çok romantik bir yemek olmuş."

"CANIM BENİM" BLOG YAZARI: "Canım Benim" Blog Yazarı türü böyle çok sıcak bir türdür. Hayatında ilk kez sizin bir yazınızı okumuştur ve ilk kez size yorum yazıyordur ama öyle samimi sözler kullanır ki, "Ulan ben bu kişiyi tanıyor muyum bu ne samimiyet?" dersiniz. Canım Benim Blog Yazarı türü sanal alem dışında ilk kez tanıştırıldığı kişileri şapur şupur öpüp aşırı dozda samimiyet gösteren bir türdür. Türün ileri derece temsilcilerinde yapışma özelliği de gözlenmektedir. Yapıştıktan sonra çıkmayan çeşitlerine de rastlanmıştır.

DUVAR BLOG YAZARI: "Duvara mı söylüyorum ben ya?" dedirten bir türdür. Sık sık polemiğe girer ve çıkmaz. Laftan anlamaz. Harbiden duvar gibidir. Karşı tarafın yazdıklarını kaale almayan ve sürekli kendi bildiğini okuyan bir türdür. Bu türü bir konuda ikna etme olasılığınız, kitap okurken aynı anda banyo yapmayı ve de araba kullanmayı başarabilme olasılığınıza eşittir.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..