Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlarını tanıyalım (5)

Blog yazarlarını tanıyalım (5)
 

Bizim çarşının Blog yazarları da tanı tanı bitmiyor yani. Ama atalarımız ne demişler, "Bülbülü altın kafese koymuşlar 'Avukatım gelmeden konuşmam' demiş." Avukat dedik de aklıma geldi. Devam edelim blog yazarlarını tanımaya efendim.

HER HALTI SAYAR BLOG YAZARI: Bu tür ömrünü muhtemelen bilgisayar başında geçiren bir türdür. İşi gücü kendi sayfasındaki istatistikleri saymak ve bunları tabakhaneye gübre yetiştirir gibi yazarak blogda yayınlamaktır. "Şu kadar bloğum oldu. Şu kadar yorum aldım. Şu kadar mesaj aldım. Bana şu kadar kişi 'Bravo' dedi. Beni tıklayanların şu kadarı bayan şu kadarı erkek şu kadarı uzaylı okurlarım arasında iki tane şempanze var inanmıyorsanız resimlerini yollayım" falan gibi bloglar yazar. Kendisini gören ya da tanıyanların derhal Devlet İstatistik Enstitüsü'ne ihbarda bulunmaları gerekmektedir.

TEESSÜF EDERİM BLOG YAZARI: Hiç gereksiz durumlarda hiç gereksiz yerlere teessüf'ünü ediveren bir blog yazarıdır. Türümüz hanımların affına sığınarak söylüyorum dişi bir türdür. Kendisine blog yazan kişilerin kelimelerinin arasında didik didik, "Acaba bu bana mı asılıyor? Bir şey mi ima ediyor" gibi düşüncelerle araştırma yapar. Blog yazarlarına, "Siz, bey, sayın" falan gibi resmi bir dille hitap eder. Muhtemelen Resmi Gazete okur. Sürekli olarak da blog yazarlarının canına okur.

AVUKAT BLOG YAZARI: Adından da anlaşılacağı gibi sık sık her tartışmaya giren ve başka blog yazarlarını savunmaya soyunan bir türdür. Kavgacı ve uzlaşmazdır. Avukat blog yazarı ile kazara tartışmaya giren blog yazarı hakarete varan ithamlara maruz kalır. Bilgisayar başında paniğe kapılır. "Lan bu lavuk adresimi falan tespit edip evi basıp saldırmasın bana şimdi" diyerekten kapıyı bacayı kapatır.

YAĞDI YAĞMUR ÇAKTI ŞİMŞEK BLOG YAZARI: Bu blog yazarı türü blogda şiirin serbest bırakılmasıyla ortaya çıkmış ve sayıları çığ gibi artan bir türdür. Bu tür hemen her konuda şiir yazar ve işin kötüsü yazdığı her şiiri de blogda yayınlar. Onun tuvalete gidip defni hacet etmesi bile bir şiir konusudur. Tanrı bloğu Yağdı Yağmur Çaktı Şimşek şairlerinden korusun.

ACILARIN BLOG YAZARI: Toplumumuzu onlarca yıldır sarıp sarmalayan arabeskin malesef bloğumuza da sıçradığını vurgulayarak sizlere Acıların Blog Yazarı'nı takdim ediyorum. Acıların blog yazarının kaleminden her zaman gözyaşı damlar. Çünkü o her halta ağlar. Bloğunda mesela, "Temel uçağa binmiş. Bir bakmış bir İngiliz, bir Fransız bir de Alman oturuyor. 'Uyyy yine mi siz?' demiş türünden bir fıkra anlatsa ondan bile bir gözyaşı çıkaracak kabiliyettedir. Acıların Blog Yazarı'nın okurlarının daha ilk blogda bir yetmişlik açarak kendilerini içkiye vurdukları, "Leeyyyynnn bunca acı bunca keder ben içmeyim de kimler içsin" dedikleri rivayet edilir.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..