Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlarını tanıyalım (7)

Blog yazarlarını tanıyalım (7)
 

Sayın blog yazarlarımız. Nedense yazdığımız blogları kimse üzerine alınmıyor. Ne demiş atalarımız, "Biz bir şey demedik kardeşim kıçınızdan atasözü uydurmayın" demiş. Neyse biz blog yazarı türlerini incelemeye devam edelim.

BEN YAŞLI DEĞİLİM HAYIIIIIIR BLOG YAZARI: Bu türün örnekleri İkinci Dünya Savaşı'nı radyodan canlı dinlemiş bir nesil olmalarına rağmen sayfalarına genç fotoğraflar koyarak kendilerini genç hissetmeye çalışırlar. Yaş ve doğum tarihleri yazılı olmadığı için genç havalarında arkadaşlıklar kurarlar. Derken bir gün ağızlarından, "Demokrat Parti iktidardı. Ben lisedeyim o zamanlar..." gibi bir cümle kaçırarak yakayı ele verirler. (Efendim bendeniz de blogda ilk günlerimde 23 yaşındayım palavrasıyla bir süre takılmış sonra 12 Eylül ile ilgili bir gençlik anımı anlatarak yakayı ele vermiştim)

"BEN DE VARIM" BLOG YAZARI: Bu tür katılımcı özelliğiyle kendini belli eder. Bilip bilmeden her haltın içinde yer alır. Duymadığı, katılamadığı bir etkinlik olmuşsa da kızar. Mesela bir blog yazarı köşesinde şarkı sözü yazmış. "Biz Heybeli'de her gece mehtaba çıkardık." Bizim Ben de Varım Blog Yazarı hemen yorum yazar. "Ay Heybeli'ye çıkmışsınız. Bilsem ben de gelirdim." Çok katılımcıdır bu tür çoook. Allah sizi inandırsın geçen evde yalnızım. Blog yazıyorum. Afedersiniz bira içiyorum. Tam açtım şişeyi içmeye başladım. Bir ses duydum. "Bana da koysana bir bardak. Ben de katılayım sana." Boğazımda kaldı bira. O gece uyuyamadım. Evin içinde arandım durdum. Çok korkunçtu.

ORTAK NOKTA SAPIĞI BLOG YAZARI: Bu tür kafayı diğer blog yazarları ile ortak nokta bulmaya takmıştır. İşin kötü yanı ortak noktayı bulmadan yakanızı bırakmaz. Ve illaki bir ortak nokta bulur. Sorularıyla bunaltır. "Siz sanıyorum ilkokulu Ankara'da okumuşsunuz. Ben İzmir'de okudum ama bir ortak nokta bulacağım sizinle." Devam ediyor. "Siz küçükken köyde eşekten düştüm kolum kırıldı dediniz. Bizim sınıfta bir çocuk vardı eşek derdik ona bakın bir ortak nokta işte." Bitmedi. "Siz bilimkurgu seviyormuşsunuz ben de kilim severim. Eve hep kilim sererim. Bilim kilim bakın ortak nokta işte."

NEREDE OLDUĞUNUN BİLİNCİNDE OLMAYAN BLOG YAZARI: Bu tür benim en çok ilgimi çeken türdür. Blog yazarı sanki Milliyet Blog'da değil de başka bir yerdedir. Burada olduğunun bilincinde değildir. Örneğin adam sanki Çankaya Köşkü'ndedir ve Cumhurbaşkanı'dır. Vallahi de billahi de öyle bir üslupla yazar: "Yorumunuzu tarafsız bir gözle inceledim. Sonuçta konum itibariyle tarafsız bakmalıyım." Muhterem zaten birazdan da Yeni Zelanda Büyükelçisi'ni kabul edecek.

To bu contuned tövbe tövbe ya.
 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..