Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '15

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
335
 

Blog yazarlarını tanıyoruz (3)

Blog yazarlarını tanıyoruz (3)
 

Efendim geldik yazı dizimizin üçüncü bölümüne. Bu arada bazı blog yazarı arkadaşlarımız da ufak ufak kıllanmaya başladılar bu durumdan, "Arkadaş sen bizi mi kastediyorsun?" diye. Neyse ben yine de yılmıyor ve dizimi sürdürüyorum. 

"HEPİNİZİ ÖPERİM LEEEYN" BLOG YAZARI: Bu türün en önemli özelliği daha ilk blogda damardan sevişme mevzuuna girmesidir. Sayfasındaki resminde de kafadan, "Uzan geliyorum" mesajı vardır. Bu türün bloglarını okurken mümkünse arkayı sağlama alıp duvara yaslanmakta fayda vardır. Bu türün bloglarının yan etkisi insana hayatta sevişme ve seksten başka bir şey yokmuş duygusu vermesidir ki okuyan kişi bir süre etrafındaki başka nesnelere anlam veremez ve de zaman zaman şokta olduğundan sert bir tokat yemeden kendine gelemez. Bu türün aşırı sevişmeli bloglarını okuyanların farkında olmadan soyunmaya başladıkları da görülmüştür. (Bizzat kendimde denedim öyle oldu. Bu nedenle bu türün yazılarını sakın birinin yanında okumayın mazallah yanlış anlaşılırsınız)

TERCÜMAN GEREKTİREN BLOG YAZARI: Efendim bu türün en önemli özelliği anlaşılmaz yazmasıdır. Bu türün yazılarını anlayabilmek için tercüman gerekir. Bir rivayete göre bu tür blog yazarı kendi yazdığı yazıyı kendisi de anlayamamaktadır. Kendi yazısına yabancılaşan blog yazarı bir süre sonra, "Ulan benim adıma blog yazmışlar. Kim lan bunu yazan" diye hır çıkarır.

İÇİ DOLU BLOG YAZARI: Bu tür blog yazarları arasında en tehlikeli türdür. Hayat onu bir şekilde doldurmuştur ve boşalacak yer arar. Onun için en uygun mecra blogdur. Bu türü ardı ardına yazdığı bloglardan hemen anlarsınız. Çok doludur ve yaza yaza kendini bitireremez. Bu tür blog yazarının içinin boşaltılabilmesi için en az bin blog yazması gerekir. Blog yazarını bilgisayara benzetirsek bu türe acilen format atmak şarttır.

BÖRTÜ BÖCEK BLOG YAZARI: Aşırı hümanist ve doğa sevdalısı bir tür olan Börtü Böcek Blog Yazarı, özellikle bu aylarda zirve yapar. Blogları çiçeklerden böceklerden geçilmez. Bu türün yazılarını okuyan blog yazarı bir anda kendisini çiçekler böcekler arasında bulur. Gece rüyasında ormanları falan görür rahatlar. Rüyada gibidir. Sabah işe gitmek için evden çıktığında egzos dumanları arasında bunalıma girer.

ETİK BLOG YAZARI: Etik Blog Yazarı herşeyde etik arayan bir yazar türüdür. Etik onun için hava gibi su gibidir. Etiksiz yaşayamaz. Etiği aradığı yerde bulamayınca da çıldırır. Bu da yorumlarına yansır. "Yazınız hiç etik değil. Bu yazınızda resmen çevre kirliliğini teşvik ediyorsunuz. Aşık olduğunuz kadın sizi terkedince sinirinizden cep telefonunuzu denize fırlatmışsınız. Yazık değil mi denize? Sizi etik davranmaya davet ediyorum." Tabii yorumun bir de cevabı olacak. "Beni etik davranmaya davet etmişsiniz ama ben bir resim sergisine davetliyim. Brezilya'dan Güzeller Sergisi. Gelemeyeceğim."

UZMAN BLOG YAZARI: Uzman doktoru çağrıştırsa da çok farklı bir türdür. Bir konuya uzmanlaşmıştır. Başka konularda yazılan blogları da kendi konusuna yontar. Sürekli kendi konusunu işler. Mesela bu uzman blogcumuzun uzmanlık konusu aşksa her şeyde aşk arar. Yemek tarif ettiğiniz bir blog yazmışsanız. Aşk uzmanı blog yazarının yorumu şöyledir: "Tarifiniz çok güzel. Kıyma ile patlıcanın bütünleşmesi adeta bir aşkı anlatıyor bize. Ve zeytinyağı ile zirveye çıkıyorlar. Çok romantik bir yemek olmuş."

"CANIM BENİM" BLOG YAZARI: "Canım Benim" Blog Yazarı türü böyle çok sıcak bir türdür. Hayatında ilk kez sizin bir yazınızı okumuştur ve ilk kez size yorum yazıyordur ama öyle samimi sözler kullanır ki, "Ulan ben bu kişiyi tanıyor muyum bu ne samimiyet?" dersiniz. Canım Benim Blog Yazarı türü sanal alem dışında ilk kez tanıştırıldığı kişileri şapur şupur öpüp aşırı dozda samimiyet gösteren bir türdür. Türün ileri derece temsilcilerinde yapışma özelliği de gözlenmektedir. Yapıştıktan sonra çıkmayan çeşitlerine de rastlanmıştır.

DUVAR BLOG YAZARI: "Duvara mı söylüyorum ben ya?" dedirten bir türdür. Sık sık polemiğe girer ve çıkmaz. Laftan anlamaz. Harbiden duvar gibidir. Karşı tarafın yazdıklarını kaale almayan ve sürekli kendi bildiğini okuyan bir türdür. Bu türü bir konuda ikna etme olasılığınız, kitap okurken aynı anda banyo yapmayı ve de araba kullanmayı başarabilme olasılığınıza eşittir.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bunların hepsinde de kendime ait bir şeyler buldum sanki...Bir tane tane de "Multi blog yazarı" maddesi açalım bari...Selamlar

ali açıköz 
 17.05.2015 11:48
Cevap :
Benden de saygılar  20.05.2015 12:33
 

Eğlenceli ve yaratıcı... Harikaydı!

ERIC VAN BUYTEN 
 17.05.2015 10:35
Cevap :
Ben de teşekkür ederim siz de harikasınız...  20.05.2015 12:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 179
Toplam yorum
: 1563
Toplam mesaj
: 289
Ort. okunma sayısı
: 2506
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster