Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '14

 
Kategori
Mizah
 

Blog yazarlarıyla bir söyleşi....

Blog yazarlarıyla bir söyleşi....
 

"Sayın blog yazarı, gündemdeki son gelişmeler hakkında ne düşünüyorsunuz?"
 
"365,366, 367, 367,368..."
 
"Pardon, ne yapıyorsunuz?"
 
"Ne mi yapıyorum? Tıklarımı sayıyorum."
 
"Nasıl yani?"
 
"Son günlerde tıklarım düşmüştü de, onları kontrol ediyorum. 369, 370, 371"
 
"Anladım, size kolay gelsin"
 
************
 
"Siz efendim, şu son kaset olayı hakkında neler söyleyeceksiniz?"
 
"Soğanı iyice kavuracaksınız. Pembeleşmeye başlayınca içine doğradığınız domatesleri atıp, bir kaç dakika kaşıkla iyice ezeceksiniz.
 
"Siz soruyu anlamadınız galiba?"
 
"Yok, yok anladım, Sonra kıymayı içine atıp, iyice karıştıracaksınız."
 
"Siz ne yapıyorsunuz?"
 
"Ne mi yapıyorum? Kıymalı pırasa yemeği yapıyorum. Sever misiniz?"
 
"Yok kalsın, hiç sevmem, size afiyet olsun."
 
************
 
"Siyasi ortam iyice gerildi. Siz bu konuda neler söyleyeceksiniz?"
 
"O gelince herşey düzelecek."
 
"O gelince mi? O da kim?"
 
"Daha zamanı gelmedi. Ama o mutlaka gelecek. O zaman herkes görecek."
 
"Anlayamıyorum efendim. Kim gelecek?"
 
"O gelip, herşeyi düzeltecek."
 
"İyi de kimin geleceğini bir söyleseniz de, biz de öğrensek."
 
"Kim olacak. Mehdi, Mehdi...gelecek, her şey düzelecek."
 
"Haaa anladım. Size iyi beklemeler...
 
***********
 
"Efendim, size sorayım. Son olaylardan sonra hükümet istifa etmeli mi?"
 
"Ben size son şiirimi okuyayım en iyisi."
 
"Şiir mi? Şiir de ne?
 
"Yok, merak etmeyin, çok kısa."
 
"Yok sağolun, pek vaktim yok da..."
 
"Olsun, dinleyin bakın, Sepet, sepet yumurta, sakın beni unutma"
 
"Tamam, efendim, unutmam, unutmam, size iyi günler...."
 
**********
 
"Siz efendim, sizce Başbakanın konuşmaları, gerçek mi? Montaj mı?"
 
"Olamaz efendim, olamaz böyle şey."
 
"Tabii ki olmaz. Neyse konuşabileceğim birini buldum en sonunda."
 
"Bunların hepsi satılmış, Yazık, yazık."
 
"Yani o kadar para olunca pek tabii..."
 
"Bunlar istifa etmeli."
 
"Tabii ki istifa etmeli."
 
"Neden istifa etmeli biliyor musunuz? Hakem resmen penaltımızı vermedi. Adam topu ceza alanında elle kontrol ediyor. Hakem bakıyor."
 
"Anlamadım?"
 
"Hakem diyorum. Her maçta hakemler hakkımızı yiyorlar. Buz gibi penaltımızı vermiyorlar. Sonra bir de oyuncularımızı atıyorlar. Federasyon istifa etmeli efendim, istifa..."
 
"Anladım efendim, tamam...."
 
**********
 
Efendim Başbakan'ın oğlunun dokunulmazlığı yok. Neden yargıda ifade vermiyor dersiniz?
 
"Aman, aman kimse bana dokunmasın da kime dokunurlarsa dokunsunlar.."
 
******
 
"Sayın Burhan Kuzu, Başbakan ile oğlu arasında geçen konuşma kayıtları için ne diyorsunuz?
 
"Halkın arasındayım. Ses kayıtları doğru olsa bile inanan yok."
 
*********
 
Son günlerde midemde şiddetli bir ağrı var. Doktorlar bunu aşırı strese bağlıyorlar. Durup dururken, neden strese giriyorum acaba?
 
 
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..