Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '07

 
Kategori
Dostluk
 

Blog yazarlarıyla İzmir, deniz ve yakamoz

Blog yazarlarıyla İzmir, deniz ve yakamoz
 

21 Haziran akşamı hoş bir geceydi yaşadıklarımız! İzmir'li blog yazarlarından oluşan bir grup ile Konak pıerde bulunan Mandolın cafede hoş bir akşam geçirdik.

Sevgili Pelin Kalyoncu'nun haber vermesi ve yoğun baskılarıyla o akşamı ben de yaşadım.

Ay ışığının denizi delip geçtiği, kulaklarımızdaki bütün gün kayda geçen gürültü kirliliğinin yerini denizin kıyıda çıkardığı hoş namelere bıraktığı ve dost sesinin ta gönüle yerleştiği bir gece paylaştık hep birlikte.

Gelemeyen arkadaşlarımızla da evrenin büyüsü ile bütünlük sağladık ve hepinizi ta yanımızda hissettik o akşam .

İsimlerini tek tek hatırlayamadığım için üzgünüm ama gerçekten çok özel bir akşam oldu benim için.

Nasıl da hemen oluşuveren bir dostlukla neleri paylaştık kırk yıllık dost gibi. Birbirimizi yalnızca yazılarımızdan tanıdığımız bir grup blog yazarı olarak; hem denizin hem dostluğun hakkını verdik o gece.

Konular ard arda sıralandı ve paylaşımlar git gide çoğaldı. Kahkaha içinde yenen yemeklerin ne olduğunun bile bir önemi yoktu o anda. Önemli olan neyi nasıl ve kimlerle paylaştığımızdı!

Hani bazı akşamlar vardır hiç bitmesin dediğimiz; işte öyle bir akşamdı yaşadığımız!

Bir sevgilinin gülen yüzü, hoş bir seda ve okunası bir şiirin dizeleri gibi özümüze dokunan bir içtenlikle bitirdik o gece saatleri.

Ben kendi adıma tüm bu güzel insanları tanıdığım için çok mutlu oldum.

Her ne kadar bazı arkadaşlar çeşitli sebeplerle aramızdan erken ayrılsalar da kalan grup üyeleri olarak, belki istesek te; o akşamın güzelliğini bir daha yakalayabilirmiyiz bilinmez!

Sevgili Pelin; Sevgisi yüreğine sığmayan güzel insan! seni tanımak çok güzel. İyi ki bana gelmem konusun da ısrar etmişşsin gönülden teşekkürler...........

O akşamın en derin konusu reiki oldu.Bu konuda uzman bir arkadaşımız ( ismini vermiyorum) bize çok faydalı bilgiler verdi.Ben bu konuda her ne kadar kapalı olduğumu bilsem de; bana "eğer gerçekten istersem" olumlu düşünce yoluyla istediğim sonuca ulaşacağımı söyledi.

İtiraf ediyorum ulaştım!...........Kendisine buradan teşekkürlerimi gönderiyorum.

Ayrıca eylül ayında yapmayı düşündüğümüz İzmir toplantısı için tüm gayret ve çalışmalarından dolayı İlyas Bayram bey'ede gönülden teşekkürler!...

Tüm blog yazarlarını İzmir'e deniz ve yakamozun eşsiz büyüsüne, dostluğa, paylaşıma, sevgiye ve unutulmaz bir güne eşlik etmeye davet ediyorum.

Lütfen kabul buyurunuz efendim.Sizlerle olmaktan hepimiz çok mutlu olacağız.

 
Toplam blog
: 49
: 707
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

İnzivalarda ve isyanlardayım...Yaşanmış tüm olumsuzluklara rağmen hayata yenik düşmeyen, her töke..