Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlığıyla gelen şöhret...

Blog yazarlığıyla gelen şöhret...
 

Şimdilik idare eder...


Meclisin gizli oturumlarında neler konuşulduğunu hep merak ederdim.

Son meclis toplantısına giren tanıdığım üyelerden bazılarının verdikleri tüyoları burada paylaşmak istedim.

Hakkımızda çok önemli konuşmalara tanık olmuşlar...

Resmen , çekiniyorlar bizden...Yani yazarlardan..

Ama kuyumuzu kazmanın da proceleri yapılmıyor değil tabi...

Bankanın biri, kredi kartı aidatı kesmiş benden...Sert kayaya tekme atmış...

Bir yüzüm melek; diğer yüzüm hakkım gasbedilince , Kadir İnanırın asık suratlı bir versiyonudur...

Tabi, müdür yeni...Kiminle dans ettiğini bilmiyor...

Önce yerel gazetemde küçük bir fiske attım...

Baktım yakışıklı müdür tınmıyor...

Diğer yerel arkadaşım da destek verdi...

Açık seçik yazmış...

Adam gazete okumuyor...Ama okuyanlar tiyo vermiş.

Eve, telefon üstüne telefon...Cepten aramalar cabası...

Kadife sesli , nazenin bayan sesleri...Gel de kanma...

Hanım gıcık kapıyor zaten...Başlayacağım bu tefeci dilberlerine haaaa...

-O ne öyle...Cicimli, bicimli konuşmalar ?..

-Vallahi suçum yok...Etken değil;edilgenim...

Merak da etmiyor değilim hani ?..

Bu sesin sahibi acep o kadar da güzel mi ki ?..

Oyuna gelmiyorum...Bankanın ayağına gitmiyorum...

Tefeci müdürü telefona davet ediyorum...

Beni yolda görse tanımayan müdür...Bir kibaaar...Bir kibaaar...

Telefonda takla attığını görür gibiyim...

Fatih Yürek bu kadar nazenin olabilirdi ancak...

Sistemin aslanları ancak bu kadar şanlı idi...

Adama haddini bildiriyorum...

Ben işimi yürütüyorum;kalemim galip geliyor;ama diğer gariban tefezedeler için, içim kan ağlıyor.

Mecliste konuşuluyormuşum...

Kent konsey meclisinde...Köylerdeki muhtar meclislerinde..

Sanat düşmanı yöneticiler ve zalim tefeciler benden korksun...

Tabi koca kentte benden başka MB yazarı yok...

Haaaeeaayyytt...Leeeyynn.. Dan dan...Çekilin yoldan...Geliyor vatman...Bat men...

Tahtadan tüfek...Kedi pokundan saçma ...Erkeksen kaçma...

MB yazarı deyip geçmeyelim...

65 milyon bizi izliyor...

Okumuyorlar ;ama izliyorlar...

Aramızda tele kulakları bilem var..

Yorum yazmıyorlar;ama sinsice röntgenlerdeler....

Gölge gibi...

Hele bir yanlış yapın..

Tepenize çökecek çok...

Bedava yazmanızın acısını da tazminatlarla çıkartırlar...

Biz yazarlar ordusu, birbirimizi tutmuyoruz...

Bir araya gelebilsek...Sallarız , her yeri..

Karizmamız yeter...Gazeteci yeleğimiz;boynumuzda fotoğraf makinamız olmayabilir.

Kalemimiz kılıçtan keskin..

Bu nedenle gizli oturumlarda bizi susturmanın yollarını arıyorlar.

Patron taraftarı yazarlar onları ilgilendirmiyor.

Amatörce, yüreğini koyarak göz nuru döken MB yazarları izleniyor.

Yerel gazetede yazmanın da avantajları var tabi...

Gazeteci olduğunuzu anlayan çıkar çeteleri, kedi görmüş fare gibi ürküyorlar sizden.

Hele tefeciler yok mu ?..Çok seviyorum onları...Sinsice sizlere, bizlere kredi kartı gönderiyorlar ya...

Hem de tuttuğunuz takımı bile öğrenip, kredi kartınızı takımınızın rengine boyayıveriyorlar.

Eskiden bankerler vardı. Ankara-Kızılayda her köşe başında yer alırlardı.

Banker ofisinden içeri girmeye görün..

Aman Yarabbi...Yerel Melaikeler karşılıyorlar sizi...Her yer lüks ve parfüm kokuyordu...

Çok özel evler gibiydiler çoğu...

Bir tek boynunuza dolanmadıkları kalıyordu memurelerin...

Aylık yüzde seksen faiz verenleri bilirim. Tabi kazları yolana kadar...

Üç ay sonra ara da bul...Ofis de yok kızlar da...

Keleklerin parasını meleklerle yiyorlar...

Oyuna gelmek istemiyorum...Artık yeter bunca yıldır soyulmuşluklarım...

Özel bir tefeciden teklif geliyor..

-Hocam, Gary Grant gibi adamsın...Humpery Bogart yanında halt etmiş...

Yanındaki kız yılışarak:

-Ay vallahi, Brat Piit gibisiniz...FaceBookdaki resminize bayıldımmm.

*** Dur bakalım altından bir Çapanoğlu çıkacak gibi ***

- Eeeehheemmm..Evet..Biraz öyleyimdir...Ayıptır söylemesi...

-Sizinle çalışmak istiyoruz...Reklamlarımızda oynar mısınız ?..Ücret kabarık...

- Neeeyyyy...Van minıııtt...Düşünmem lazım...

-Düşünmeyin...Hee deyin...

Para tatlı...Olur dedim...

Şimdilik yukarıdaki resimdeki gibi moda çantalarda yer alacağım...

Sonrası Allah kerim...

Blog yazarlığıyla gelen şöhretin dayanılmaz cazibesine kapılabilirim.

Mecliste konuşuluyormuşuz...

Bunlar iyi haberler...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..