Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '10

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
386
 

Blog yazarlığıyla gelen şöhret...

Blog yazarlığıyla gelen şöhret...
 

Şimdilik idare eder...


Meclisin gizli oturumlarında neler konuşulduğunu hep merak ederdim.

Son meclis toplantısına giren tanıdığım üyelerden bazılarının verdikleri tüyoları burada paylaşmak istedim.

Hakkımızda çok önemli konuşmalara tanık olmuşlar...

Resmen , çekiniyorlar bizden...Yani yazarlardan..

Ama kuyumuzu kazmanın da proceleri yapılmıyor değil tabi...

Bankanın biri, kredi kartı aidatı kesmiş benden...Sert kayaya tekme atmış...

Bir yüzüm melek; diğer yüzüm hakkım gasbedilince , Kadir İnanırın asık suratlı bir versiyonudur...

Tabi, müdür yeni...Kiminle dans ettiğini bilmiyor...

Önce yerel gazetemde küçük bir fiske attım...

Baktım yakışıklı müdür tınmıyor...

Diğer yerel arkadaşım da destek verdi...

Açık seçik yazmış...

Adam gazete okumuyor...Ama okuyanlar tiyo vermiş.

Eve, telefon üstüne telefon...Cepten aramalar cabası...

Kadife sesli , nazenin bayan sesleri...Gel de kanma...

Hanım gıcık kapıyor zaten...Başlayacağım bu tefeci dilberlerine haaaa...

-O ne öyle...Cicimli, bicimli konuşmalar ?..

-Vallahi suçum yok...Etken değil;edilgenim...

Merak da etmiyor değilim hani ?..

Bu sesin sahibi acep o kadar da güzel mi ki ?..

Oyuna gelmiyorum...Bankanın ayağına gitmiyorum...

Tefeci müdürü telefona davet ediyorum...

Beni yolda görse tanımayan müdür...Bir kibaaar...Bir kibaaar...

Telefonda takla attığını görür gibiyim...

Fatih Yürek bu kadar nazenin olabilirdi ancak...

Sistemin aslanları ancak bu kadar şanlı idi...

Adama haddini bildiriyorum...

Ben işimi yürütüyorum;kalemim galip geliyor;ama diğer gariban tefezedeler için, içim kan ağlıyor.

Mecliste konuşuluyormuşum...

Kent konsey meclisinde...Köylerdeki muhtar meclislerinde..

Sanat düşmanı yöneticiler ve zalim tefeciler benden korksun...

Tabi koca kentte benden başka MB yazarı yok...

Haaaeeaayyytt...Leeeyynn.. Dan dan...Çekilin yoldan...Geliyor vatman...Bat men...

Tahtadan tüfek...Kedi pokundan saçma ...Erkeksen kaçma...

MB yazarı deyip geçmeyelim...

65 milyon bizi izliyor...

Okumuyorlar ;ama izliyorlar...

Aramızda tele kulakları bilem var..

Yorum yazmıyorlar;ama sinsice röntgenlerdeler....

Gölge gibi...

Hele bir yanlış yapın..

Tepenize çökecek çok...

Bedava yazmanızın acısını da tazminatlarla çıkartırlar...

Biz yazarlar ordusu, birbirimizi tutmuyoruz...

Bir araya gelebilsek...Sallarız , her yeri..

Karizmamız yeter...Gazeteci yeleğimiz;boynumuzda fotoğraf makinamız olmayabilir.

Kalemimiz kılıçtan keskin..

Bu nedenle gizli oturumlarda bizi susturmanın yollarını arıyorlar.

Patron taraftarı yazarlar onları ilgilendirmiyor.

Amatörce, yüreğini koyarak göz nuru döken MB yazarları izleniyor.

Yerel gazetede yazmanın da avantajları var tabi...

Gazeteci olduğunuzu anlayan çıkar çeteleri, kedi görmüş fare gibi ürküyorlar sizden.

Hele tefeciler yok mu ?..Çok seviyorum onları...Sinsice sizlere, bizlere kredi kartı gönderiyorlar ya...

Hem de tuttuğunuz takımı bile öğrenip, kredi kartınızı takımınızın rengine boyayıveriyorlar.

Eskiden bankerler vardı. Ankara-Kızılayda her köşe başında yer alırlardı.

Banker ofisinden içeri girmeye görün..

Aman Yarabbi...Yerel Melaikeler karşılıyorlar sizi...Her yer lüks ve parfüm kokuyordu...

Çok özel evler gibiydiler çoğu...

Bir tek boynunuza dolanmadıkları kalıyordu memurelerin...

Aylık yüzde seksen faiz verenleri bilirim. Tabi kazları yolana kadar...

Üç ay sonra ara da bul...Ofis de yok kızlar da...

Keleklerin parasını meleklerle yiyorlar...

Oyuna gelmek istemiyorum...Artık yeter bunca yıldır soyulmuşluklarım...

Özel bir tefeciden teklif geliyor..

-Hocam, Gary Grant gibi adamsın...Humpery Bogart yanında halt etmiş...

Yanındaki kız yılışarak:

-Ay vallahi, Brat Piit gibisiniz...FaceBookdaki resminize bayıldımmm.

*** Dur bakalım altından bir Çapanoğlu çıkacak gibi ***

- Eeeehheemmm..Evet..Biraz öyleyimdir...Ayıptır söylemesi...

-Sizinle çalışmak istiyoruz...Reklamlarımızda oynar mısınız ?..Ücret kabarık...

- Neeeyyyy...Van minıııtt...Düşünmem lazım...

-Düşünmeyin...Hee deyin...

Para tatlı...Olur dedim...

Şimdilik yukarıdaki resimdeki gibi moda çantalarda yer alacağım...

Sonrası Allah kerim...

Blog yazarlığıyla gelen şöhretin dayanılmaz cazibesine kapılabilirim.

Mecliste konuşuluyormuşuz...

Bunlar iyi haberler...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

MB da yazmaktan vazgeçiyordum. Kararsız kararsız otururken yazınızı okudum. Vay be biz neymişiz dedim hemen kararımı değiştirdim. Arkadaşlar bir kaç gündür yürüyüşün değişti diyorlar. Söylemiyorum yazınızı okuduktan sonra mühüm bir şahsiyet olduğumu. Neme lazım telefonlarımı filan dişnletirler... Ama onları merakta bırakmak da çok hoşuma gidiyor. İyi ki bu yazıyı yazmışsınız. Kaleminize sağlık...

Müyesser Saka 
 06.04.2010 20:56
Cevap :
Gözler üzerimizde ...Çok dikkatli adımlar atmak gerek...Artık yaşantımız da değişiyor...Her bardaktan su içmemek gerek..Kara gözlüklü korumalarla gezmek gerek...İşler baklava börek...Kıskananlar çatlasın...Parlamenterler kapımızı aşındırmaya başladılar...Saygılarımla...  06.04.2010 21:50
 

Biz neymişiz be abi? İşin gerçeğini bilmem ama bazı haber yorumlarım yayınlanmadı, gazete tazminattan koktu desem, adım belli, yerim yurdum belli.İnsanların yararına yasa yok ki, tüm yasalar kurumları koruyor.Anayasa değişecek, koysunlar bir madde ,insanı madur eden kurum tamamen kapatılacak, İnsan öldüren şartsız koşulsuz müebbet hapis yatacak. Yasaları düzenleyenler kendilerinin insandan üstün yaratık gördükçe her şey olur. Bir tutam da olsak, bir kaç kişi de olsak, güzel düşünen blog arkadaşlarıma sevgilerimle.

Fatma Güneş ERGEN 
 30.03.2010 10:23
Cevap :
Dinsizin hakkından imansız gelir-diyorlar ya...Yefecinin,namussuzun,çirkin politikacının,yüzsüz bürokratın tek korkusu kaldıysa o da BASIN...Deşifre olmaktan korkanlar var...Bazılarının da hukuktan,mahkemeden korktukları yok.Biz,eski terbiye alanlar, mahkeme deyince,yüzümüz kızarır ödümüz kopardı.Namus,haysiyyet,prestij konusu yapardık.Şimdilerde adam her haltı yiyor,kelepçe takılıyor;dama girmeyi,medyaya laf atmayı-aslanlar gibi yatmayı ilan ederek-leş gibi kokan nefesiyle pis pis sırıtarak pozlar vererek,tehditler savurarak- şhowlar -yapıyor.Namussuzlar kadar namuslular da cesur olmalı ve örgütlenmeli...Güzel düşünenlere benden de selam olsun...Sevgiler...  30.03.2010 14:01
 

Sizi benden sordular.İyi bilirim dedim.Şaka bir yana. Yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu yazdıklarınızı okuyunca. Kalem her daim kılıçtan keskindir...Hem reklamın iyisi kötüsü olmaz. Demek ispiyon servileri var ve arada bir lam -lamel arasın da incleniyoruz. Allah, Allah,Allah çekilin önümüzden MB yazarları geliyorrrr.Bu arada çantadaki resminiz pek hoş.Kanımca siz artık bir markasınız. Bir dertgi çıkarsanız da biz MB yazarlarını o çatının altında toplasanız.Ne iyi olurdu.Esenlik dileklerimle.

papatya altı yüz elli 
 29.03.2010 22:39
Cevap :
Sadece günce yazma hevesiyle buraya gelip kısır döngüde ve kendi çapında eğlenenlerin toplumsal yapının gelişiminde bir katkıları yok.MB nin yüzlerce kategoriye açık olmasının nedeni de kısır döngüden sıyrılıp daha aktif fikir üreticilerinin bu ülke insanına ışık tutmasını sağlamak...Nemelazımcı zihniyyetin rengi burada da her zaman belli...Yıldırımların nereye düşeceği de bilinir..Çanta iyi bir reklam aracı...Şimdi Kızılayda şık bayanların ellerinde dolaşıyormuş...Marka tescilini de yaptırdık...Vatana millete hayırlı olsun...Markamızı tanıtmak için çıkaracağımız dergide arkadaşlarımızı görmek isteriz...Selam ve sevgiyle...  30.03.2010 14:16
 

Çanta güzel olmuş. MB'de yazmaya devam etsem iyi olacak sanırım :))

Murat GÜLCEK - Yakamoz35 
 29.03.2010 2:15
Cevap :
Murat Bey,merhaba...Ben de MB ye eskisi gibi fazla takılamıyorum.Düşünsel birikimlerle dolduğumuzda, yazarak boşalmakta fayda var...Selam ve sevgilerimle...  29.03.2010 12:36
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1522
Toplam yorum
: 9157
Toplam mesaj
: 558
Ort. okunma sayısı
: 1589
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster