Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '16

 
Kategori
Blog
 

Blog yazıları

Blog yazıları
 

Değerli Blog yazarları, öncelikle herkesin Ramazan ayını kutlarım, hayırlı ve güzel ramazanlar geçirmenizi dilerim. Yazılarımı okuyanlar için belirtmek isterim, milliyet.com.tr ye bağlı Pembe Nar Sitesi’nin yemek bölümü kısmında ve Milliyet Blog’ da yazmış olduğum yemek yazılarına ara vermiş bulunmaktayım. Yazı yazmak dipsiz bir kuyu, her konuda yaz yaz bitmez, konu o kadar çok ki bazen insan arkasını dönüp yazmaktan vazgeçiyor. İnsan, nasıl olsa yazsan da değişen fazla bir şey yok diye düşünüyor zaman zaman. O yüzden sosyal konularda dahi yazmak istediğim birçok yazıdan vazgeçmişimdir.  Havalar iyice ısındı, yaz mevsimi geldi, güzel havalar geldi, Şair Orhan Veli Kanık gibi ben de bu güzel havalarda yazı yazma işine ara veriyorum.

Her ne kadar yemek yapma ve bu konuda yazı yazılmasını ciddiye almayan kişiler varsa da ben kendileri gibi düşünmediğimi belirtmek istiyorum. Şöyle ki, layıkıyla yemek yapmak özen ister, zaman ister, yemek yedireceğiniz kişilere karşı sevgi ve saygı ister. Bir de bu konuda gazete köşesinde yazı yazıyorsanız sürekli bir şey üretmeniz gerekir çünkü çektiğiniz ve kullandığınız fotoğraflar kendi fotoğraflarınız olmalı, alıntı olmamalıdır. Verdiğiniz tarifler uyduruk olmamalı, anlaşılır ve uygulanabilir olmalıdır. En önemlisi de ekonomik uygulanabilirliği olmalıdır çünkü halkımızın ekonomik bütçesi ve aile sayısı göz önüne alındığında herkesin bütçesine uygun olmalı ve ortaya sunulan yemeklerin lezzeti yanında besleyici değeri de olmalıdır. Karbon hidrat, protein, yağ ve vitamin dengesini iyi ayarlamak gereklidir. Sağlıklı vücutlar, sağlıklı beslenmeden geçerler, hasta olabilirsiniz ama vücut direnciniz yerindeyse hastalık sizi yenemez.

Değerli blog yazarları,  ben yorum yazmaktan fazla hoşlanan biri değilim o yüzden genelde yorum yapmıyorum ve yorum da pek almıyorum aslında çok da zamanım olmuyor. Bu yorum olayına çok fazla kafayı takanlardan biri değilim. Yorum yapmak birilerine paye vermek ya da aşağılamak amacıyla yapılmamalıdır. Güzel olan her şey takdir edilir, ben günlük yaşamımda insanlara karşı insanların beğendiğim her şeyini yüzüne söyleyen, takdir eden, kıskançlık göstermeyen bir insanım ama eleştirirken de renciden etmeden söylemeye çalışan bir insanım. Kimse bizim babamızın, oğlu ya da kızı değil ki bizi çekmek zorunda hiç değiller, üslup bana göre çok önemlidir.

Blog yazılarınızı zaman zaman okumaya devam edeceğim, şimdilik herkese hoşçakalın diyorum ve herkese başarılar diliyorum.

 

 
Toplam blog
: 627
: 3456
Kayıt tarihi
: 11.06.11
 
 

Kendi halinde yaşayan doğa tutkunu, sıradan bir vatandaş. İnsanların dış güzelliğine değil iç güz..