Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Blog yazıyorum da...

“Blog, teknik bilgi gerektirmeden, kendi istedikleri şeyleri, kendi istedikleri şekilde yazan insanların oluşturdukları, günlüğe benzeyen web siteleridir.”

Tarifname bu…

Ben de bu tarife uygun olarak yazıyorum. Ardından da merak ediyorum “Yahu… Acaba okunuyor mu” diye, başlıyorum çetele tutmaya…

Eh işte, fena değil… Çok da aman aman olmasa da, beklide “Yolunu şaşıranların” tesadüfen benim sayfaya girmeleri ile bir miktar okuyan var.

Sağ olsunlar, şunun için sağ olsunlar…

Yazı yazanın besin kaynağı “Okunmaktır” da ondan. Ne kadar okunuyor, o kadar üretim çok olur.

Tabi benim üretimlerim geneline baktığınızda göreceğiniz şey, siyasi ve genellikle de “Muhalif” yazılar. En kolay şey muhalefet etmektir ya. Ya da öyle sanılır.

Oysa “Muhalefet” aklı başında yapılırsa, iktidarın işinde de sor şeydir. En az iktidar gibi yoğun çalışacaksın, hatta onlardan daha dikkatli olacaksın ki, eksiğini bulup alaşağı etmek için zemin hazırlayabilesin.

Ben bile burada “Sade vatandaş” olarak iktidardan fazla çalışıyorum. Elime ne geçeceğini de elbette bilmiyorum ama olsun çalışıyorum işte.

Sizi, duyar gibi oluyorum “Atma be birader” diyorsunuz…

Aslında atmıyorum da, öyle olmasını arzu ediyorum.

Bakın bu güne kadar “İktidar” partisine elimizden geldiğince veryansın ettim. Bir de şöyle “Muhalefet” partisine bakayım ki, ne oluyor, göreyim…

Baktım…

Eğer bu seçimde gerek “Sol” partiler, gerekse “Sağ” partiler, hali hazırdaki durumları ile bir yerlere varırlarsa, söz kendimi “Atakule”den aşağı sarkıtacağım…

Yok… Atmam tabi, bu kadar beceriksizler için kendimi atar mıyım hiç!...

Biz bekliyoruz ki “Birleşecekler” diye, onlar “Hadi birleşelim ama…” diye yine bir köşe başı çıkarmakla meşguller…

Yahu ağabeyler, ablalar… Tandoğan Meydanı ile Çağlayan Meydanı size de “Rest” çekti, farkında değil misiniz ya…

Deniz BAYKAL, önceki gün gurupta “DSP ile Bülent ECEVİT ile birleşmek istiyoruz” diyor. İyi, bak ne güzel ama arkasından da eklesene kardeşim “Benim genel başkan olmak gibi bir zorum yok. Gelin hepsinde de uzlaşıp birleşelim” diye…

Ben, gerek sağda gerek solda bu seçiminde de bir birleşme olacağı kanaatinden şu anda hayli uzağım.

Üzüldüğüm tek şey, Laik, demokratik sosyal hukuk devletine, Atatürk ilke ve inkılâplarına inanan, devletin birliği ve bütünlüğü uğruna canını bile esirgemeyen insanların, oy verecek parti bulamamaları.

Ne kadar acı değil mi?...

Evet acı…

Bu acıyı çeksek de diğer taraftan “Birleşmeleri” konusunda gerekli çabayı gösterelim. Baktık olmuyor, millet olarak biz sandıkta birleşmenin adresini gösterelim.

Başka çaresi yok…

Bak yine ne yazıyorduk, nereye gittik…

Hani derler ya, alışmış şeyden (!) beter olur diye…

Ha bir de... Bu yazının "Yemek-Mutfak" ile ne ilgisi var? Öyle değil mi? E... Burası da bizim mutfak, yerseniz...

03 MAYIS 2007

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..