Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Blog yazmak

Blog yazmak
 

Gençliimde okurdum. Çok kitap okudum. Belki iki bindeden fazla. Gazeteyi de elime alınca, ilk önce köşe yazılarını okurdum. Çetin Altan, İlhan Selçuk, Hasan Pulur, Daha önceleri de H.CAHİT YALÇIN ve daha bir çoğu. Yaklaşık, son on yıldır, gazetelere ilgim azaldı. Yazarlara da güvensizliğim var. Bu nedenle, aşina olduğum bir iki isim dışında, köşe yazısı da okumuyorum. Öyle sanıyorum ki, çok insan, benimle aynı görüştedir.

Düşüncelerini, paylaşabileceğim kimse kalmayınca, kendi düşüncelerimi paylaşabilmek için, Blog yazmaya başladım, yaklaşık bir yıldır, Milliyet Blog da yazıyorum. Okunmak, en az okumak kadar güzel. Hangi konular, insanların ilgisini çekiyor, hangi konulara, insanlar boş veriyorlar, biliyorum. Kısaca belirtmem gerekirse, Futbol ve Magazin, en çok itibar görenler. Çoğu düşünceye ben de katılıyorum ve diyorum ki; 12 Eylül darbesinden sonra, insanlarımızın siyasete olan ilgisi kayboldu. Özellikle genç kesim, siyasetin dışına itildi. Toplumun, kültür yapısı değişti. Siyaset, bu işin, ökelerine bırakıldı. İnsanların, hala Demirel den, Bahçeliden, Baykaldan, Cindoruktan ve hatta Erbakandan medet ummaları, ne kadar doğrudur, ne kadar yanlıştır, bilmiyorum. Bu yazıda, bu konulara da girmeyeceğim. Asıl değinmek istediğim, blog yazmak.

Son günlerde bu alanda da, bana göre bozulmalar başladı. Blog Yazarları da, bir yarışın içindelermiş gibi. En çok okunanlar, en az okunanlar, ayrıştırılıyor. Kim, kimi, neden okuyor. Kimler neleri okuyorlar. yerine, ençok okunan on Blog yarışması, bence yanlış. O zaman blog yazarlığını on kişiye bırakmamız mı gerekecek? Az okunanlar, yazmasınlar mı?

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..