Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '12

 
Kategori
Teknoloji
 

Blog yazmanın somut faydaları

Blog yazmanın somut faydaları
 

alyldrm


Blog yazmanın faydalarını sayın sayın bitmez. Birazdan aşağıda size sunacağım “Blog yazmanın somut faydaları”nı görünce, evet blog yazmaya başlayabilirim, diyebilirsiniz. Zira, topluma, internete, kullanıcılara ve bilgiye ihtiyacı olanlara ne kadar faydanız olduğunu anlıyorsunuz.

alyldrm.com‘da yazdığım sosyal medya, edebi yazılar, şiirler ve seyahat üzerine gelen mailleri alınca, blog yazmak daha keyifli hale geliyor. İlginç soru soranlar mı arasınız, “ben erasmus yapmak istiyorum” ne öneriyorsunuz mu diyen mi ararsınız. Yazdığınız yazı gerçekten çok faydalıydı, feysimde paylaştım diyenler bile var.

Mesela, seyahat bölümünde yazdığım Gent Erasmus yazıları üzerine bir çok mail aldım. Bunlardan birisi de, Şeyhmus’dan geldi. Ben de titizlikle mailini cevapladım. İşte asıl fayda burada başlıyor. konsoloslukla iletişim kurmak zor, ajanslar para ister, sözlüklerdeki bilgiler zaten malum, samimi bir dilde yazdığınız bir blog yazısı, bir çok kişiye samimi bir biçimde yardımcı olur.

 

 

 

 

 

 

 

 


Mesela Dilara; çok samimi bir mail yazıyor. Blog yazmak için sizi mutlu eden birebir somut neden. Dilara’nın maili de erasmus üzerine geldi. Okuyunca çok mutlu oldum. Bir de, dikkat ederseniz, hep aynı gün cevaplamışım. Bu da gözden kaçmasın. Detayları sansürledim, çok özür dilerim. Özele giriyor. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ya Rabia, Gent’te Erasmus’ta yurt çıkmadığı için neler yapabilirim alternatif olarak diye mail atar. Yine mutlu oldum. Bir kişiye daha yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Blog yazmak, candır derim. Lafı çok fazla uzatmaya gerek yok. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eğer topluma faydam olsun derseniz yazı yazın, üretim yapın, yeni iletişim teknolojileri sizi tembelleştirmesin, internetten hazır bilgiler var nasıl olsa demeyin, üretin ki, siz de bir gün faydasını görürsünüz. Birileri çıkar, teşekkür eder, mutlu olursunuz.

 
Toplam blog
: 8
: 763
Kayıt tarihi
: 03.04.12
 
 

Kocaeli Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Gent University İletişim Bilimleri, Sosyal medy..