Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
501
 

Blog yemin törenim

Blog yemin törenim
 

Aslında tüm blogculara Milliyet Bloga girdiği anda bu yemin ettirilmeli. Şimdi sizlere kendi yemin törenimi sunuyorum.

1-Milliyet Blogdaki tüm hanımefendileri kız kardeşim tüm beyefendileri erkek kardeşim olarak göreceğime,

2-İmla kurallarına dikkat edeceğime,

3-Yazdığım bloglarda hiç bir blog yazarı kardeşime saldırmayacağıma,

4-Aşk meşk blogları yazmayacağıma (özellikle acılı olan)

5-Her zaman pür neşe olacağıma,

6-Sulu göz arkadaşlara bir omuz olacağıma,

7-Bloglardaki yarı çıplak fotoğraflara bakmayacağıma,

8-Bloglarımda yarı çıplak fotoğraf kullanmayacağıma,

9-Eğer çıplak fotoğraf kullanmak zorunda kalırsam kendi fotoğrafımı kullanacağıma,

10-Günde 10 blog yerine tek blog yazacağıma (Bakıyorum da bazı arkadaşlar yemeyip içmeyip yazıyorlar. Heeey maaşallah)

11-Reyting toplamak için kimseye sataşmayacağıma,

12-Bana yorum yazan arkadaşlarımın en az bir bloguna yorum yazacağıma,

13-Mesaj gönderenlerin mesaj hanesine en az 1 mesajımın düşeceğine,

14-Beni okuyup yorum yazan arkadaşlarıma saygı, sevgi ve minnetle cevap yazacağıma,

15-Adım gibi yiğitçe yazılar yazıp yazdıklarımı sonuna kadar savunacağıma,

16-Milliyet blogda küçüklerime iyi bir abi büyüklerime terbiyeli bir kardeş olacağıma,

17-İlla yazacağım diye saçmalamayacağıma,

18-Kimseye kin gütmeyeceğime kan davası yürütmeyeceğime,

19-Blog yazarı arkadaşlarımın yaralarına merhem olacağıma,

20-Bana tokat atanlara gül uzatacağıma,

şerefim ve namusum üzerine and içerim.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yiğit bey MB' ye hoş geldiniz.Sayfanızla yeni tanıştım, ben izindeyken yazmışsınız o yüzden kaçırmışım yazıyı. Bu yeminin bir nüshasını meclise gönderseniz diyorum. Valla güzel olmuş. Siz bir uygulayın bakalım kolaysa bizde deneriz evvelallah. Selam ve saygılar.

Işıl 
 14.10.2007 12:12
Cevap :
Canım kardeşim Işıl Hanım gönderdim göndermesine de geri yolladılar yahu :-)  17.10.2007 18:55
 

Soyadımız aynı olduğuna göre çaktırma, herkese o benim gerçek ablam de anlaştık mı? Benim yazılarıma ikişer tane yazmak zorundasın. Neden mi? Ee soyadımızın hakkı ne olacak? Nasıl yazacağını bilmiyorum ama bloga neşe katacağın kesin. Hadi bakalım hoş geldin. Sevgilerimle

Abla 
 30.09.2007 21:46
Cevap :
Ablaaaa ablacığıııım sana 1000 yorum feda olsun :-) Canım ablam güzel ablam bitanecik ablam. Çok mu çaktırdım yahu kardeşin olduğumu :-)  30.09.2007 22:56
 

Hani efendim 12. madde???? Biz sizden yorum neyin görmedik henüz.

Kwan Yin 
 29.09.2007 16:53
Cevap :
Sana ne kadar sabırsız olduğunu söylemiştim değil mi :-) Bakınız bir önceki yorum cevabı  30.09.2007 13:22
 

Güzel yemin olmuş ya bunu blog kardeliği yemini haline getirip ilk kayıt olmaya başlayan herkese altına imza mı attırsak ne dersiniz??

sbseda.. 
 20.09.2007 10:48
Cevap :
Kesinlikle derim :-)  20.09.2007 11:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 6
Toplam yorum
: 87
Toplam mesaj
: 10
Ort. okunma sayısı
: 473
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

1971 yılı Malatya doğumluyum. Ama Malatya'yı sadece haritada gördüm. Bu da birşey tabii. Haritada ba..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster