Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

Blog yorumlarında satır başı yapabilmek

Blog yorumlarında satır başı yapabilmek
 

MB


Yorum yazarken yorum metninde arada satır başı yapabilmeyi önemli bir ihtiyaç olarak hissetmişimdir.

Örneğin; aşağıdaki yorumu Yücel Evren'e yazarken:

Evet, deniz, "ne güzel dalgalandım" demedi. Yıldırım, "öyle bir çarparım ki" demedi. Güneş, "ne güzeldir batışım" diye böbürlenmedi. Bir etkileşim, bir değişim, bir süreç.

Yerine şöyle yazabilmeyi istemiştim.

Evet, deniz, "ne güzel dalgalandım" demedi.
Yıldırım, "öyle bir çarparım ki" demedi.
Güneş, “ne güzeldir batışım" diye böbürlenmedi.
Bir etkileşim, bir değişim, bir süreç.

Evet, satır başı olacak yere bir “html kod” ilave ederek bunu yapabilmek olanaklıdır. Bu kod, büyük küçük işareti içerisinde br kodudur.

Yorum eğer şöyle gönderilirse:

Evet, deniz, "ne güzel dalgalandım" demedi.
Yıldırım, "öyle bir çarparım ki" demedi.
Güneş, “ne güzeldir batışım" diye böbürlenmedi.
Bir etkileşim, bir değişim, bir süreç.

Yorum, karşı tarafta şöyle çıkaracaktır:

Evet, deniz, "ne güzel dalgalandım" demedi.
Yıldırım, "öyle bir çarparım ki" demedi.
Güneş, “ne güzeldir batışım" diye böbürlenmedi.
Bir etkileşim, bir değişim, bir süreç.

 
Toplam blog
: 136
: 1494
Kayıt tarihi
: 16.02.07
 
 

Yaşam ışığını 1968 yılında Bafra’da gördü. İnşaat Mühendisi ve aynı sektörde yazılım geliştiren bir ..