Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Blog zabıtası

Blog zabıtası
 

..cücük kafa..


"Vay efendim! İki aydır yoktum. Burada neler olmuş?"

Efendi, mevzuya dalacak ta pike mi yapacak,çivileme mi? İki ay yok olurken benden izin mi aldın? Burada biz birbirimizi yiyorduk, ne iyi ettin de geldin. Sen geldin, sulh oldu. Güller açtı. Sokak çocukları evlerine kaçtı. Ne iyi ettin de geldin. Sen gelip te olaya el koymasan, 500 blog işçisi birbirini yiyecekti.

***

Yıllar önce (1997 falan), atölye yazıhanesinde ustabaşı Mehmet'le kritik bir konuşma yapıyorduk. Zil çaldı, baktım ak sakallı tanımadığım bir adam. Tanıdık ta olsa kapıyı açmayacaktım. Ama adam o kadar ısrarcıydı ki, devamlı zile basarak dikkatimizi dağıttı. Mehmet'e "git bak şu adamın derdi ne?" diye kapıya gönderdim. İhtiyar hemen içeri daldı. Mehmet'e at şunu dışarı dedim ama Mehmet, aksakala hürmeten atamadı. Bu sefer ben kalkıp adamı dışarı attım. Adam dilenciydi. Duygu sömürüsü olarak ağladı, üzüldüm. Bizim iş konuşmamızı bir dilenci ısrarla böldü.

***

"Vay efendim! Ben yokken neler olmuş?!!" diyerek, bodoslama mevzuya giren blogdaşları görünce hep o ak sakallı dilenciyi hatırlıyorum.

***

M.Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..