Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Blogbaşvekili: Sabiha Rana

Blogbaşvekili: Sabiha Rana
 

Blogvekili önerim beklediğim ilgili ve talebi görmedi. 

Normal karşıladım. Haftalar öncesinde ilan edilen ve reklamı yapılan, isim verilerek çağrılar yapılan Blog yazarları toplantısına bile 3-5 kişinin katılması beni şaşırtmadı. Seyyar yazarlar bile katılımı yükseltemedi. Bu nedenle, önerimin "güdük" kalmasını normal karşıladım. 

Ev toplantılarına bile daha fazla kişi katılır. Bunun için Blog'da yapılan öneriler ve davetler rağbet görmüyor. Çünkü herkes kendi derdinde, kendi geride durursa, arkadaşını ön plana çıkarıyor. 

Blogvekilline tek talep Sayın Sabiha Hanım'dan geldi. 

Sayın Sabiha Rana Hanım, başvekil olmayı istedi. 

Blogvekili'nin isim babası olarak, Sayın Sabiha Rana Hanım'ın isteğini yerine getiriyor, vekillikle ilgili bütün yetkileri ona devrediyorum. 

Söz Sayın Sabiha Rana Hanım'da. Çünkü o, Blogbaşvekili. 

Gerçek vekil listeleri belli oldu. Ben bu alanda çalışmalarımı sürdüreceğim. 

Sayın Sabiha Rana Hanım'ı şimdiden kutlar, çalışmalarında başarılar dilerim. 

Blogbaşvekilliği hayırlı olsun! 

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..