Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

Blogcu buluşması için... Dostlar Match cafe' ye buyurun...

Blogcu buluşması için... Dostlar Match cafe' ye buyurun...
 

Bütün gününü bilgisayar karşısında gerine gerine geçirebilme lüksüne sahip bir blogcu olarak, sabahım ve akşamım ayrı ayrı, birbirinden farklı blogcu dostlarla geçiyor. "Dostlar" diyebiliyorum çünkü kötü günümde - yani yazımda diyelim- yanımda olabiliyorlar. Ve aradan günler, aylar geçmiş olsa da bir ufak duygu ile bıraktığım yerden tekrar yakalayabiliyorum onları. Bence de sanal dostlukların, yaşar dostluklara geçmesinin zamanı geldi.

Sevgili Kerem "veda" yazısında işten ayrıldığı için, o güne özel, yapmak istediklerini anlatmıştı. Asmalı mescitde çay içmek çekmişti canı. "Çay içmeye buraya da gel..." dedim yorumumda. Yalnız olmak istenebilecek en büyük günlerden birinde, yalnız olmadığını bilmesini istedim. Kendimi dost bildim. Sonra blogcu buluşması için tüm dostlarımı buraya davet etmek geldi içimden. Sadece İstanbul değil... Ankara, İzmir ve tüm şehirler... Buluşanları kıskanmak da bir yere kadar, değil mi sevgili Melda? :)

Kısa lafın özü sevgili dostlarım, eğer blogcu buluşması için dost bir mekan seçmek isterseniz, sizleri Maslak Match Cafe'ye beklerim. Hafta içi günün 14 saati buralardayım. Hafta sonuna buluşalım dersek de yabancı yer değil... Açtırırız...

Herkese sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 86
: 3134
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

Marmara İng. İşletme mezunuyum. Pazarlama bölümünde uzmanlaştım. Reklamcı olmak istiyordum. Olmad..