Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Blogcudan ahşap evler!

Blogcudan ahşap evler!
 

Bu eve banyo yapmayı unuttuk!


Blog geleceğin tüm iş kollarını etkileyecektir arkadaşlar. Bu kadar önemi var yani!

Ben de onun için blogcu oldum!

Ahşap evler yaparım ben. Altı ayda bir gazetelere ilan veriyordum!

"Tepeden tırnağa ahşap evler!"

Verdik ilanı!

Millet arıyor tabi!

"Abi tepeyi anladık da tırnağı neresi evin?"

"Yengenin ojesi ahşap koruyuculu! Kurtlanmaya karşı" Dedim sonunda!

Aslında bizimkisi acemiliktendi!

"Anahtar teslimi ahşap evler!" Dememiz lazımmış!

Anahtarı verip kaçtığımız da oluyordu!

Adam arıyor!

"Yahu hemşerim bu evin tuvaleti yok!"

"Bizim tuvaleti kullanın!"

İnşaata başlarken acil durumlar için arsanın kenarına bir kenef yapardık!

Bir kez de tesisatları yapmamıştık!

Dağın başında ev! Elektrik yok, su yok!

"Abi buraya elektrik su gelene kadar bu ev çürür!" Dedi tesisatçı!

"Yapma kardeşim sen de!" Demiş bulundum!

Ev sahibi aradı!

"Sıhhi tesisatları bağlamamışsınız?"

"Tesisatçımızın sıhhati bozuk!"

"Nesi var?"

"Domuz gribi oldu! Benim de burnum akıyor!"

"Yok ya!"

"Evet!

Neyse uzatmayayım bir Allahın kulu iş vermiyor bize!

Ne yapalım?

Blogcu olalım!

Takip ediyorum gündemi. Blogculuk geleceğin mesleği. İyi bir blogcu "Anime- Manga"dan tutun da "Yoga-meditasyon" a kadar her konuda uzmandır! Yazandır!

Ben sadece "yoga- meditasyon" kategorisinde yazmadım. Aslında bilmediğim bir konu değil. Yalnız bağdaş kurup oturamıyorum. Sanırım kireçlenme var kasıklarımda! Tabi kırk yıldır Ömerlinin suyunu içe içe her tarafımız kireç bağlamış. Allahtan Melen deresi bağlandı da biraz rahatlayacağız. En azından çocuklarımız rahat bağdaş kuracaklar! Yoga yapabilecekler!

Büyükşehir büyüklüğünü gösterdi sonunda!

Boya yapıyordum da bitirdim ellerimi sellülozik tinerle yıkadım. Kokusu sarhoş etti beni! Geldim bu yazıyı yazdım!

Not: Dün bir yazım öğleye kadar blog kategorisinde yayınlandı sonra ne hikmetse mizaha alındı! Alındım yani!

Bir daha yazılarıma yorum yazarken iki nokta üstüste koyup tırnak yapmayın! Bir blog üstüste koyamıyoruz hemen mizaha alıyorlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..