Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '15

 
Kategori
Blog
 

Blogcular çıktı meydaneeee, hepsi de birbirinden merdaneeeee!

Blogcular çıktı meydaneeee, hepsi de birbirinden merdaneeeee!
 

Meydanı boş bırakmaya gelmiyor, dostlar! 3 aydır sesimiz soluğumuz çıkmıyor ya, “tapulu arazimizi gecekondular istila etmiş”… Kimse de çıkıp; “Bu blog işleri Culduz’dan sorulur, biz işimize gücümüze bakalım, onun yazılarını okumakla yetinelim” dememiş!


Demesinler bakalım!


Hani yani, o değil de… Culduz’un yaza yaza ıcığını cıcığını çıkardığı konularda ahkâm kesmek de ne oluyor, anlamıyorum ki! Editörlerimiz uyuyor mu?


Çok mu zor yani sınırını aşan üyeye “O konuyu Culduz yeterince işlemişti sayın yazar; yeni bir şeyler döktürecekseniz meydan sizin” demek!(Lafım sizedir Başak hanım!)


Yaşa, kıdeme ve arşive saygı olmadığı gibi, duruşa ve kategori disiplinine de saygı kalmamış bu sitede!

Oku Culduz’un yazılarını ve çök klavyenin başına… Döktür Allah, döktür! Hani yani “Vakti zamanında Culduz şöyle şöyle demişti” deseler ve şahsımı “kaynak” gösterseler içim yanmayacak! Adımızı anan da yok birader! Vefasızlığın bu kadarı nerede görülmüş?


3 aydır yazı yazmıyoruz ya; “komple teorilerinin bini bir para”… Kumpas üzerine kumpas!


Allah belamı versin ki “birlik” olmuş bunlar! Tek kelimeyle “şebeke” yani! Niyetleri beni “ayar” etmek!


Elinizi vicdanınıza (başka yerinize değil) koyun da söyleyin lütfen…


Ben “Ayda hanımın” işlediği konulara kılçık atıyor muyum?


Ali Açıköz hocanın “Ak Partisine yan gözle” bakıyor muyum?


Muzaffer Cellek büyüğümüzün “valilerine, belediye başkanlarına ve de Bartın’ına” “yeter yahu” dedim mi?


Ali Gülcü’nün balıklarına, Talip Girgin’in oltalarına karışıyor muyum?


Ünlü dizi analizcisi Abdürrahim Balcılar konumuzun dışında zira ben 10 senedir televizyon seyretmiyorum!


Herkesçe tanınan NLP uzmanı ve de yaşam koçu (şair yazar) Sabiha Rana Hanımefendiye bir yanlışımı gördünüz mü?


Değerli meslektaşım Ahmet Balcı’ya “Bu Haiku belasını sen sardın bu sitenin başına” dediğime şahit oldunuz mu?


Şimdi Ata Kemal Şahin Bey çıkıp; “Ben bu konuları ‘Görünür blogcu’ yazımda ele almıştım Sayın Culduz “ diyebilir… Hep diyor zaten ama bir tek yazı yetmez ki!


Değerli Erol Işık (Özışık) beyin polisiyelerine, üstat Mesut Selek Hocamın mizahi yazılarına “katlanıyorsam” elbette bir bildiğim var!


Ama iş “Blog kategorisine” gelip dayanırsa işler değişir!


Sonuçta biz de çorba kaynatıyoruz! Elleme beni, ellemeyeyim seni! Bu kadar basit yani!


“Ben bu yola baş koydum” diyen Erdal Ceyhan hocama ise bişicikler demem! Eninde sonunda doğru yolu bulacağına eminim. “Şiirlerim ve anılarım bana yeter, Culduz’un ekmeği ile oynamak bana yakışmaz” diyecek bir gün!


Reha Ülkü’ye gelince… O Tatar, ben ondan Tatar! Ne yapsak yeridir!


Hollanda’ya gelince… Defalarca gittim ama aklımda sadece “seraları” kalmış! Bir de 48 saatte yetişen salatalıkları! Gerisi “Von Buyten”… İnsan kendini fazla mıncıklamamalı, diyorum ama dinleyen kim?


Sonuçta… Kilimi pazara sermişiz… Herkes “uzmanı” olduğu alanlarda boy göstermeli bence… Haaa! “Herkes kendi nasibini yer” de diyebiliriz ama pek etik olmaz sanırım.


Öte yandan isteyen istediği türde yazar…


Malum, kış aylarındayız… Odun, kömür davası yani! İşler de kesat!


Ama…


Aman diyeyim dostlar; aşkı meşki, sevi sevdası; siyaseti miyaseti, felsefesi melsefesi sizin olsun…


Blog kategorisini bana bırakın lütfen!


8 senedir ilişmediniz…(İlişenlere de ilendiniz)


Bundan sonra da ilişmeyin, olmaz mı?


Laf aramızda…


Tekrarın tekrarının tekrarı…


Resmen temcit pilavı!


Haksız mıyım dostlar?
 

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..