Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '07

 
Kategori
Blog
 

Blogcular geri döndüüüüüm

Blogcular geri döndüüüüüm
 

Bir süredir Milliyet Blog'da yazamıyorum. Bir çok arkadaşımdan beni merak ettiklerine dair mesajlar ve yorumlar aldım. Hepsine teşekkürler. Bu yazı beni merak edenlere ithaf edilmiştir. Tabii diğer blog yazarı arkadaşlarıma da mesajlarım olacak.

...

Bakalım beni merak eden blog yazarları "Nerelerdesin?" sorusunun cevabından tatmin olacaklar mı? Çünkü yaşadığım gerçekler pek inandırıcı değil.

...

Zamanda yolculuk yaptım. Yani bu zamanda değildim. Bu nedenle Milliyet Blog'da yazamadım bir süre. Buna bir kişi bile inanmayacak biliyorum ama gerçek bu.
...

Geçmişe gittim. Önce 1915 yılına, ardından 60'lı yıllara.

...

Sonra gelecek. Yılı tam bilmiyorum ama İstanbul, Newyork gibiydi. Dev gökdelenlerden oluşan kocaman bir kent vardı. Bunu gördüm. İnanmayacağınızı biliyorum.

...

Sonunda da sığınağa yani Milliyet Blog'a geri döndüm. Burada şimdi ne kadar kalacağım ne zaman kaybolacağım belli değil. Aracımda bazı sorunlar var. Tamir eder etmez uçacağım.

...

Sevgili Blog arkadaşlarım. Ben burayı ve sizleri çok seviyorum. Blog benim için gerçekten bir sığınak. Samimi, insanı kucaklayan bir ortam. Burada kim ne kadar okunmuş, kim ne kadar iyi yazıyormuş inanın çok bir önemi yok. Önemli olan insanların içlerinden geleni buraya dökebilmeleri, paylaşmaları. Ha, aramızda çok yetenekli, kalemiyle harikalar yaratan arkadaşlar varmış. Eh biz de onlarla gurur duyarız.

...

Blog'u bir 'çok okunma', ilgi çekme yarışı gibi görenlere saygı duymakla beraber ben sadece "paylaşma"nın heyecanını yaşayanlardan olduğumu belirtmek isterim.

...

Biz blog yazarları bence piyasada kitapları olan, çok okunan pek çok yazardan daha mutluyuz burada. Beni merak eden etmeyen herkesi sevgiyle selamlıyorum. Zahmet edip özel mesaj yazan arkadaşlarıma sevgilerimi sunuyorum. Yeni maceralarımla döndüm. Hayat ilginç bir macera. Ve macera devam ediyor.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..