Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '10

 
Kategori
Mizah
 

Blogcunun halleri :)

Blogcunun halleri :)
 

Oh oh, sabahın köründe bile lap-top başında beyimiz!
Akşamki yazımın tepkilerine bakıyorum..
Acelesi ne oğlum?
Valla herkes beni anlıyor, bir sen anlamıyorsun!
Sen öyle zannet, her gün yazıyor bıktık diyorlar.
Neyyy, hangisi diyor?
Şeyy!
Kek yapmıştım getireyim mi, bakarken atıştır biraz.
Aç diiiilim.
İncecik şokella süreyim mi?
Sürmeee!
Oldu olacak serumla besleyelim seni o zaman!!


Yahu şuraya kahvaltıda iki çift laf edelim diye geldim!
Sadece iki çift mi, emin misin?

Karışmayın bana, siz gidin ağlayışlı kadın programlarını seyredin!,
Mutfaktaki televizyonu süs için mi aldık?
Hem o programlar yüzünden beni çook unuttunuz, unuttum sanmayın!

Alışın artık, ben eski ben değilim anne!
Ucundan köşesinden Medya mensubuyum bundan böyle!

Sahi medya dedin de..
Bak alt yazı geçiyor, Medya Mahallesi başlayacakmış birazdan, çok severdin eskiden!
Yok, yazarlığı daha çok seviyorum artık!
Ama gözlerine yazııık.
Hadi ya!!!
Televizyonu güneş gözlüğüyle seyrediyorum sanki!!!

Ya bi susun, kafam karışıyor!
Kızdırmayın beni, valla dükkan açarım bak!
Ya da ayrı eve çıkarım!
Bu ne yaaa, vıdı vıdı, çen çen!!
Yav iki dakka durun, patladınız mı?


Bir tık dese, sonrasında tıkır tıkır gitmesi işten bile değil!
Tüh, çok umutluydum, bu yazı mutlaka tavan yapar dedim di!

Abiii, ne biliiiim?

Peki oğlum işini bitirde çıkıp biraz dolaşalım, hem dikkatin dağılsın!
Yok siz çıkın, taslak hanem tamtakır!

Taslak ne?

............!

Peki akşama biter mi işin?
Annem bitirdi şimdi sen başladın demek!

Neden sordun?
Ablamlar aradı da, bu akşam müsaitmisiniz diyorlar.
Değiliz de, yorumları cevaplayacağım bu akşam..
Hem ne o yaa, vırt zırt geliyorlar!
Biz onlara bu kadar sıklıkta gidiyor muyuz?


Nasıl gidelim ki?
Bir gün ara versen Editörler sanki maaşından kesecekler!
Kendini çok kaptırdın bu aralar farkında mısın?

Siz anlamazsınız geleceğim söz konusu!
Dolgun referanslar biriktirmeliyim!

Aman sevsinler, Ahmet Hakan olacaksın sanki!!

Ne yani, Ahmet Hakan doğuştan mı yazardı sanki!!!

Blognot; biraz şaka biraz gerçek, ama geçmişte böylesi anlarda yaşanmadı değil hani:-)))

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..