Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Blogda " Sızlanımcılık akımı üzerine"

Blogda " Sızlanımcılık akımı üzerine"
 

Sevgili dostlarım;

Bu ara içinizi bayılttığımın artı kendi içimi de pek ala farkındayım. Sevgili blog yazarlarımızdan Silver35 sağolsun adı geçen akımın ( ki çok hoşuma gitti) blog tarihinde öncüsü ilan etti beni...

Şimdi ben sızlanmayayım da kimler sızlansın :

1. Deprasyona girdik kimse teselli etmedi..
2. Aşık olduk bir işe yaramadı..
3. Hayatımız iş- ev - şehirlerarası yol arasında geçmekte
4.Önümüzdeki günlerde millet Antalya' ya gelirken ben uçağınızın tekerine takozunuzu attırıp yüzüme bir gülümseme yerleştirip ah.. ahh
5. E... aklıma gelmişken bronz tene sahip gezerken sizler ben zebra modeli güneş yanığımdan utanarak en tesettür kıyafetlerime bürüneceğim...
6.Hala bir platonik aşkım yok ...
7.Blog arkadaşlarımdan bazıları artık hiç yorum yazmıyor...
8-Hala bir kitap yazamadım...
9-Çoluğum çocuğum yok ( olacak gibi de görünmüyor)
10.Tipime bakanlar sen klasik müzik dinlersin deyip beni dışlıyor...
11-En sevdiğim arkadaşlarımdan birisi yakın dönemde fena kazık attı ...
12-Dedim ya ölsek diyeceğiz, pek bir anlam katmayacak hayatımıza....

İşte Sızlanımcılık akımının öncülerinden olan ben. Bir sızlanayım dedim.
Artık beni teselli mi edersiniz yoksa yerin dibine mi batırırsınız bilmem....

Not: Unuttuğum maddeler kesin var ....

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..