Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Blogda başkalarının başarısı

Blogda başkalarının başarısı
 

Blogda yazan arkadaşların başarılarını takdir etmeyi bilmeliyiz diye düşünüyorum. Mesela ben en çok mizah kategorisinde yazıyorum. Bu alanda başka yazan arkadaşların da yazılarını takip etmeye çalışıyorum. En son Abdulkerim Eser'in Prensiplerim Var'ını taklit eden bir yazı yazdım. Önce Tarık Azra yazdı. Ardından da ben. Şimdi Abdulkerim Eser'in bu çalışmasını görmezden gelmek olmaz diye düşünüyorum. Kendisini alkışlıyorum.

...

Yine mizah alanında Ali Gülcü'nün yazılarını keyifle okuyorum. Ümit Culduz'un öyle bir kalemi var ki kıymetini ancak ben bilirim sizler onu zamanla keşfedeceksiniz.

...

Celal Çelik abim ise ayrı bir felaket. Adam tam bir filozof. Yazıları yazmıyor işliyor. Örüyor... İnsan doğrusu kıskanıyor. Eh çaresiz alkışlıyor.

...

Fulya deseniz romantik yazıların vazgeçilmez blogcusu benim için.

...

Süleyman Ekim blog yazma alanında Guinness Rekorlar kitabını zorlarken gündemi yakalamada da gerçekten alkışı hak ediyor.

...

Beyhan Biçkin Kozanoğlu, Hemoros, Ali Tunçkay, Nilay Torun, Gülpembe, Peri Kızı, Belma Çolak, Erol Işık, Mehtap Dalayman, Yücel, Çalışkan Adem, Üzeyir K, Adelina, İlkay, İbrahim Pekbay, Aakdeniz, Emin Bülent Erenoğlu, Ferhat, Berk Yüksel, Emre Tekin, Kevser Şekercioğlu, Hakan Gümüş, Mavi Ruh, Neşe Evrim, Eylem Doğa, Sabiha Rana, Melda, Ayrıntıda Gezinmek, Hayal Arslan, Nilgün, Snopy, Harun Deniz, İbrahim Kapaklıkaya, İbrahim Pekbay, Işın Çavdar, İnci Perisi, Mehmet Eren, Kemal Ayaydın, Yılmaz Değirmenci, Patriot, Mavi Ruh, Emekli Bir Subay, Tuba, Harun Deniz, Mehtap Dalayman, Sedaca, Erksan Erçelik, Akdenizli, Oğuzkan Bölükbaşı, Yasemin Sürmen, Halide, Gerektiğinde, Nil Görkem, Cellma, Mustafa mumcu, Berk Yüksel, Patriot, Haluk Aktaş, Neşe Evrim, Korkut Ata, Analizatör, Mustafa Öncül, Ahmet Tahir, Ayda, Başak Altın, Gül'ün İçinden, Yeşim, Hoşsada, Akdenizli, Ersan Erçelik, Yağmur, Kerem Oğuz, Metin Özkaya, Ahmet Üstündağ, Oynamıyorum, Ruksan İldan, Sibel, Harun Deniz, Bettyboopben, Harun Deniz, fgs53, Selda Kılıçoğlu, Sıla, Murat Kaya, Meral Yağcıoğlu, Tanju, Sibel Güngör, Yıldız Yüksel, Serkan Dilek, Nilgün, Tuba, desibel, pirmete, pınasay, Esrasan, Nuray Azizoğlu, K. Feza Yılmaz, A-siyazar, Yağmur Zamanı, Vakayinüvis, Fethiye Genç, Hasan Arslan, Esra, Sema Sener, F. Gökçe, Burgutex, M. Talip Girgin.

...

Sayfalarını ziyaret edip yazılarını okuduğum arkadaşlarım. Atladığım isimler olabilir. Onlardan özür dilerim.

...

Benim anlatmak istediğim şudur. Marifet iltifata tabidir. Arkadaşlarımızı takdir etmekten, onların yazılarını övmekten kaçınmayalım.

...

Yapılan her yorum yazan insana yeni bir blog için ilham veriyor. Birbirimizden ilhamımızı esirgemeyelim.

...

Tarık Azra ve ben Abdulkerim Eser'in yarattığı bir bloğu yazarak belki yeni bir şey başlattık. Birbirimizin yazdığı blogların devamını yazabiliriz. Bu da ilginç ve keyifli bir paylaşım olabilir. Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..