Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Blogda kategorize olmak.

Blogda kategorize olmak.
 

Blogda kategori yazan bölümü değiştirdim.

İyi de nerden çıktı o yazdığın kategori?

Biliyorsun “şiir” di şiir yazamadığımı anladım.

Bilmiyordum ama söyleyince gördüm. Biraz geç olmuş bey abı, kardeş, otuz dört tane yazın var.

Vitrinde bulunsun diyeydi her halde sırf…

Lütfen konumuza dönelim şairlik başka kavrammış, onu da anladım.

[[[÷]]]

Peki, “mizah” yapsaydın. Yirmi yedi adet de bu kategoride yazı diye yazmışsın.

Çoğu “kara” denen cinsinden. Kendimce uyarlamalardan.

Başıma külah da taksam benden mizah yazarı falan olmaz.

Neden?

Olması için bel altı vurmak gerek. Komedici olmak gerek.

Okunmayınca, sığınma tezim aldığım terbiye de duruyor. İnceleniyor mu ki?

Birde görüntülüsü de olmayınca, al sana biber, tuz yasak…

Bundan da vızır, cızır caydım!

İyi olmuş kurtulduk. Hiç değilse bu kategoride çıkan diğer yazıları engellemez.

Yer kaplamasından kurtulduk diye sevinmeyin. Mizah dışı bir olay bulursam bu topraklarda yine yazacağım.

[[[÷]]]

Bak sana, son urgan ucu, tutundun tutun ve kurtul… Yirmi adetle “deneme” geliyor ilk üçte…

Şey kem, küm…

Geveleme söyle.

Benim sayfa adı “Gör Söyle”…

Ne olmuş?

Yaşım da kırk beş.

Ne olmuş?

Deneme yakışmıyor, adı üstünde… Geçici duran bir şeyi kalıcı olarak yazmak…

[[[÷]]]

Altışar tane öykü ve güncel var.

Sayılar eşit. Oldum olası para atmayı sevmedim.

Niye?

Atılınca değeri düşüyor. Birde zaten az bulamıyoruz da…

Dört adet psikoloji…

Nerden yazdım. Yazmaz olsaydım.

Ne oldu?

Psikolojim bozuldu, kendi yazımı okuyunca…
[[[÷]]]

Üç adet haber, ikişer tane emlak ve ben bildiriyorum, kategorileri var.

Bunlardan birini seç.

Şey bunlar araya yazılmış tıpkı birer tane olanlar gibi…

Yeter ama hepsinde bir bahane, al pılını ve pırtını çek git. Zaten okumuyordum seni… Sırf milliyet blog yazarı fazla gözüksün diye sessiz kaldım.

Gitmiyorum! Bende yazma açlığı var. Karın açlığı yanında. Ne zaman konuşmaya kalktıysam sürüldüm. İçeri atıldım. Bende hep yazdım kafama.

Şimdi bulmuşum burada milliyet blog, bağırırım hanım, bey buyur;

Bu dükkânda her şey hem perakende hem toptan…

Böylece kategori sorunu son bulur.

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..