Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Blogda kek tarifi!

Blogda kek tarifi!
 

mübarek krater gölü gibi oldu!!


Bloglarda sevilen sayılan bir arkadaşımız rica etti bana!

“Ahmet be, benim işler yoğun! Arkadaşlara da sözüm var, kek tarifi yazacaktım! -Naciye Teyzenin mutfağı- sitesinde güzel bir tarif var, sana zahmet kesip kopyalayıp yapıştırsana! “

“Olur, niye olmasın!”

“Ama blog kategorisinde olsun!”

“Olur mu canım? Yöresel mutfak kategorisinde yazayım!”

“Yok yok! Sen blog kategorisinde yaz onu! Çok seviyorum o kategoriyi! Ayrılsak da kalbim onunla!”

“Karasevda gibi yani!”

“Kerem gibi!”

“Tamam, yazdım bil sevgili kardeşim! Gözün arkada kalmasın!”

Naciye Teyzenin Keki!

. 3 Yumurta (çift sarılı! İkili, dörtlü, altılı paketlenmiş olmalı!)

. 2 Su bardağı şeker! (kesme olursa iyi olur! )

. 1 Süt bardağı süt! (tam yağlı)

. 4 Un bardağı un! (yağsız!)

. 2 Kepçe tereyağı (özellikle!)

. 1 Yemek kaşığı kakao!

. 2 Su bardağı Hindistan cevizi! (bulamazsanız Kastamonu cevizi!)

. 3 Paket Abartma tozu!

. Biraz çikolata!

. Biraz kayısı!

. Biraz da yeğenimin dayısı!

Not: Tam yapılışını yazacaktım ki elektrikler kesildi! Zaten bu akşam yapamazdınız! Yarın devamını yazarım! Bu arada malzemeleri almış olursunuz!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..