Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Blogda saçmalama hakkım (!)(?)

Blogda saçmalama hakkım (!)(?)
 

Yaklaşık 1, 5 yıldır Milliyet Blog’dayım

Bakıyorum, bu süre içinde 70 kadar
kayda değer blog yazmışım…

En samimi duygularımı,
doğru bildiğim düşüncelerimi okuyanla paylaşmışım…

Hep aklı başında, hep ağır oturaklı şeyler yazmaya
çalışmaktan, ağrımaz başımı farkında olmadan ağrıtmışım (!)

Bugün de mevsim itibariyle ilgi çekeceğini düşündüğüm
bir gezi yazısı yazmak için klavyemin başına oturmuştum ki;

"içimin aynasından dışıma bambaşka şeyler yansıdı…"

Engel ol(a)madım (!)

Biraz uyduruk, biraz atmasyon, biraz da" lâf ola, torba dola" sayabilirsiniz siz de ( tıpkı benim gibi :)

Ya da biraz öz eleştiri, biraz da hepimize dair küçük tesbitler olarak okuyabilirsiniz.

Takdîrinize...

Neye sayarsanız artık :)

....

Emin olduğum bir şey var:

Saçmalama hakkımı kullanıyorum!

(Öyle bir hak varsa elbette:)

İzninizle...

....
Sonunda hepimiz:

Bakmayan

Görmeyen

Duymayan

Dinlemeyen

Konuşmayan

Anlatmayan

Okumayan

Yazmayan

Paylaşmayan

Gülmeyen

Ağlamayan

Anlamayan

Aldırmayan

İnanmayan

Güvenmeyen

Çağırmayan

Beklemeyen

Gitmeyen

Gelmeyen

Dokunmayan

Okşamayan

Sevmeyen

Ve

Sevildiğini bilmeyen

*UCUBELERE

Döndük!( mü?)(medik mi?)

???





Önemli not:
İsteyen bu listeyi uzatabilir :)



*ucube: acayip, şaşılacak kadar çirkin olan...

 
Toplam blog
: 247
: 1493
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..