Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

Blogda yeni bir yıl

Blogda yeni bir yıl
 

blogumuzda kuşlar kadar özgür ve güzel bir yıl olsun...:))


Henüz blog kategorisine bir blog bile yazamayanlardanım..:)) Çok fazla da taliplisi olmamıştım zaten. Bu ikinci denemem. İlkinde çabucak vazgeçtim. Ama bu defa fena halde iddialıyım. İlle de yeni yılınızı buradan kutlamak istiyorum.

Yaklaşık 1, 5 yıldır aranızdayım. Fena halde düşük çeneme rağmen oldukça tembel bir blogcuyum. Blogdan çok yorum yazmaya yarıyor sanırım benim şu düşük çenem...:)) Genellikle blogdan uzun yorumlar yazıyorum bu yüzden...

Yaradılışım sakindir benim. Bu yüzden çok kırıcı olduğum bir yazı ya da yorum yazmadığımı umuyorum. Aklıma geleni de kendime saklamam ama. İfade ederken de kırıcı olmamaya özen gösteririm. Eğer bu 1, 5 yıl içinde bunu başaramadığım zamanlar olmuşsa ve istemeden gönlünü kırdığım bir bloger arkadaşım olmuşsa, yeni bir yıla ve yeni başlangıçlara adım atacağımız bu günlerde, bütün samimiyetimle hepsinden özür dilerim.

Dilerim önümüzdeki günler; bilgece, keyifli, kaliteli bloglara ve (polemiklere değil de) ufkumuzu açacak düzeyli, kırıcı olmayan ve önemli tartışmalara açılan yeni bir sayfadır.


OLACAKSA;

Gün bitip, güneş dağların ardına saklandığında, aklımızda kalan renkler sıcacık olsun,

Gün bitip de göz kapaklarımız geceye kapandığında rüyalarımız ferah olsun,

Gün doğduğunda, güneş yüzümüze gülsün,

Göz kapaklarımız güne açıldığında içine hep gülümseyen siluetler dolsun,

Hayallerimiz zengin, yeni başlangıçlarımız güzel ve şanslı olsun,

Zor günlerimiz az, olursa da dostlarımız yanı başımızda olsun,

Keder, üzüntü, başarısızlık, incinmeler ve kırgınlık bizden uzak,

Bütün hayallerimiz de gerçek, bereketimiz bol, bahtımız açık, yolumuz güneşli olsun,

OLACAKSA;


SICAK SARILMALARI,
NEŞELİ RENKLERİ,
SAF GÜLÜCÜKLERİ
OLAN,
GÖZLERİMİZİ IŞILDATACAK,
ANILAR DA BAŞKÖŞEDE,
KAVGASIZ,
SAĞLIKLI
BOL PARALI
VE MÜJDELİ HABERLERLE DOLU
HUZURLU BİR YIL OLSUN...

2009 YANİ...

Yeni yılınız kutlu olsun…J)

Bir yeni yıl şiiri de benden size armağan olsun;

Sevdalı bir kuş olsun bu yıl.
Kırk kanatlı kuş .
Yirmi kanadında
ateş böcekleri
yirmisinde güneş olsun.

Yükü esenlik
kardeşlik olsun.
Billah ne söylesem
az olur.
Yanağınızda gamze
yüreğinizde
gülüş olsun .

II
Bir güzel düş yaptım
bu yılı
bir yüce dağ…
Dağın doruğunda
kocaman ateş,
ateşin yanında
bir küçük kız
kızın da alnında
bir parlak yıldız
yıldıza yazılmış
bir güzel dize
“mutlu yıllar
mutlu yıllar
mutlu yıllar size...”

III

Bir güzel
dal yaptım bu yılı.
Yemyeşil bir zeytin dalı.
Dalın da ucunda
bir güzel türkü.
Türküye can katmış
bir güzel ezgi.
Ezgiye yakışmış
bu güzel dize,
“ mutlu yıllar
mutlu yıllar
mutlu yıllar size “

(Şiir:Ömer Öneren)



(Eski yeni yıl mesajlarından bir kaç küçük esinti yaptığım sevgili kardeşime teşekkürler..:))

 
Toplam blog
: 54
: 1158
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

7 Ocak 1960... Hayatın öğrettiği herşeyi okumak ve yazmak için buradayım.....