Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Blogda yılın gazetecilik olayı

Blogda yılın gazetecilik olayı
 

Yılın gazetecilik olayı Milliyet Blog'dan. Herkesin bu gece bacadan inecek diye heyecanla beklediği Noel Baba'yı Milliyet Blog muhabiri Solohan buldu. İşte yılın ropörtajı.

"Noel Baba haaay. You speek Türkiş."

"Yes Türkiş."

"Yes o zaman. Nasılsın Noel Baba?"

"Hayatta ne oldum demeyeceksin. Noel baba oldum diyeceksin."
"Hakkat yaa. Bu ne hal Noel Baba?"
"Ne sen sor ne ben diyeyim."

"Bu sene hangi evlere geleceksin Noel Baba? Haa anlat bakalım hangi evlere geleceksin?"

"Vallahi ben Noel Babalara geldim evlat. Kimsenin bacasından girecek halim kalmadı."
"Niyekine?"
"Vallahi çuvalı kaptırdık evladım."
"Nasıl?"
"Vallahi sadece çuval değil geyikler de gitti. Ben sabah geldim Türkiye'ye. Akşam işe çıkmadan önce İstanbul Taksim'de bir iki tek atayım dedim. İndim Taksim Meydanı'na benim geyiklerin çektiği arabayla. Bir anda çarptılar beni. Kapkaççılar herşeyimi götürdü. Yani gitti herşey bir tek şey kaldı."
"Ne kaldı?"
"Göthe kaldı. Göthe'nin bir kitabı vardı o kaldı evde. Anlayacağın Göthe'i zor kurtardık."
"E ne yapacan o zaman Noel Baba yaa."
"Vallahi kimseye verilecek bir şeyim kalmadı. Allah rızası için bana bir bilet parası veren olursa memlekete döneceğim evlat."
"Vay be. Dediğin gibi ne oldum demeyeceksin Noel Baba olacağım diyeceksin."
"Neyse evlat bana müsaade. Hoooop durun yaaa."
"Anaaa ne oldu babaaa."
"Ne olacağı var mı? Bak kapkaççılar Göthe'nin kitabını da kaptılar. Göthe'de gitti sonunda. Onu da kurtaramadık."
...
Efendim blogda yılın gazetecilik olayına imza atan bendeniz Solohan tüm blog ailesinin, yazar arkadaşlarımın, editörlerimin yeni yılını en içten dileklerimle kutlarken hala Çılgın Günler Türkiye adlı kitabımı satın almamış olan arkadaşlara da teessüflerimi bildiririm. Arkadaşlar koca bir yıl bitti yeni yıla giriyoruz ayıp yaaaa.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..