Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Blogdan dergiye

Blogdan dergiye
 

21.09.2008 tarihinde Milliyet Blog'da bir yazı yazmıştım. Yazımın başlığı "Kadıköy'ün Sinemaları" idi. Bir zaman sonra facebook'taki sayfama bir not düştü. Kadıköy'de yayınlanmakta olan yerel bir dergi olan Kadıköy Life benimle bağlantı kurmak istiyormuş. E-posta ile bağlantıya girdim. Adı geçen derginin sahibi olan Kadir Bey'le iletişim kurdum. "Kadıköy'ün Sinemaları" adlı yazımı dergilerinde yayınlamak istiyorlarmış. Elbette izin verdim ve Kadıköy Life dergisinin ocak-şubat 2009 tarihli 25. sayısında bu yazım yayınlandı.

Yine MB'da yazmış olduğum "Doğu'nun Güneşleri" adlı yazım da "Töre" adlı dergide yayınlanmıştı. Ancak, Kadıköy Life dergisi büyük bir nezaket göstererek yazımın yayınlanması için benden izin istedi. Oysa, bundan önce yayınlanmış MB yazılarımı basan hiç bir dergi benden izin istememişti. Dürüst ve ilkeli yayıncılık örneği veren Kadıköy Life'a bu nezaketi için teşekkür etmem gerekir.

Bölgesel bir yayın olan Kadıköy Life dergisi oldukça kaliteli ve düzeyli bir dergi. İstanbul'un en seçkin ilçelerinden biri olan Kadıköy hakkında herşey bu dergide.

MB'un etkisini küçümsememeniz için ve bir derginin herhangi birinin yazısını yayınlaması için göstermiş olduğu dürüstlüğü sizinle paylaşmak için bu yazıyı yazdım.

 
Toplam blog
: 278
: 3275
Kayıt tarihi
: 26.05.07
 
 

İstanbul'un Kadıköy ilçesinde doğdum. Bir daha da Kadıköy'den ayrılmadım. İstanbul Üniversitesi, Ede..