Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Blogdan Web Sayfasına Geçişin Öyküsü

Blogdan Web Sayfasına Geçişin Öyküsü
 

2006 yılının ağustos ayının sonlarına doğru başladım, milliyet blog yazarlığına… Güzeldi, belli bir emek harcayarak ortaya koyulan eserleri başkaları ile paylaşma fikri… Hani zenginlik değil mi her farklı bakış… Ve fayda değil mi, sadece bir cümleden bile yararlanmak…

Bu duygularla başladığım milliyet blog yazarlığım henüz bir yılını bile doldurmadı. Bir değer katmaksa önemli olan, bana göre özgün olmalıydı yazılanlar… Elbetteki etkilenmek, esinlenmek ve faydalanmak gerekli ve gayet normal, fakat blog sayfamdaki her yazıyı sadece ve sadece kendimce ve kendime özgü yazmayı tercih ettim; birtakım gelişmeleri sayfalarıma aktarmayı yada bazı verileri kopyalayıp yapıştırmayı değil…

Anlayabilmekle beraber, şiirlerin yayımlanmaması bana göre büyük bir eksiklik, milliyet blogda… Evet belki şiirlerin yayımlanmasına da olanak sağlamak, aşırı bir yoğunluk ve blog kirlenmelerine neden olabilir, fakat en özgün ürünlerden biridir bence şiirler… Zira kişinin yaşadığı duygunun kendince ifadesidir… Ve kendini bulanlar olabilir bu şiirlerde…

Ne hacet fazla söze… Hani derler ya vacib oldu… Biriken özgün bloglar, ajanda yapraklarında sıkışmış şiirler bir web sayfasını ihtiyaç kıldı…

Paylaşmanın erdem olduğu inancıyla ve bilginin paylaşıldıkça değer kazanabileceği düşüncesiyle, her ne türde olursa olsun yaptığım çalışmaları ajanda sayfalarımda saklamak yerine paylaşmayı tercih ettim. Nokta kadar da olsa, yazdıklarımdan faydalanacak birilerinin olması, şiirlerimde düşüncelerinin ifade bulduğu hissinin yaşanması memnuniyetimize yetmektedir…

Eğitim, başarı, motivasyon, psikoloji, kişisel gelişim, edebiyat şiir ve çeşitli konularda çeşitli gazete dergi ve platformlarda yayınlanmış olan bütün çalışmalarıma ulaşmak için, blogdan web sayfasına geçişin öyküsü www.sinancagiran.com “a tıklamanız yeterli…

Ha bu arada ziyaretimize gelenlerin defterimizi de imzalaması bizleri şereflendirecektir :)
__________
Daha Fazlası İçin www.sinancagiran.com
 
Toplam blog
: 157
: 12370
Kayıt tarihi
: 22.08.06
 
 

1996-2000 Ondokuz Mayıs Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü, Psikolojik Danış..