Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Blogdaşlara şiirler-1-

Denizli’den başladım, bu kez dostlarım yerli!

Yolun diğer yarısı, en hakiki Fenerli!

*

Emine Supcin Hanım, mizahi yanı üstün!

Yorumları kesildi! Kimbilir niye küskün!

*

Murat Hacıoğlu var, soyadı gibi hacı!

Doktorluğu bir yana, kalbiyle de şifacı!

*

Sakarya memleketim; Sadi Özbay hemşerim!

Geçen görüşemedim, evdeymiş not defterim!

*

Şule Yüksel Öztürk de tarihçi kardeşimiz.

Türk Milleti yaşasın; hayalimiz düşümüz!

*

Kocaeli düz ama; güneye doğru dağlık!

Nerede, görünmüyor muhterem sessiz-çığlık?

*

Sennur Hanım hemşire! Canlara can katıyor!

Geçen gün bana kızdı! Baktım hava atıyor!

*

Ordunun dereleri aksa yukarı aksa!

Yekruseha orada! Biraz buraya baksa!

*

Diğer illerimize nasipse gelir sıra!

Unuttuğum var tabi; bakmasınlar kusura!

*

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..