Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Blogdaşlara şiirler-2-

Sırada Antalya var, ünü dağları aşmış!

Fatma İyibilgin de ancak kırka ulaşmış!

*

İnanın latifedir aştım diyorsa kırkı!

Çomak sokmuş dönmüyor kahpe feleğin çarkı!

*

Beran Uzer Hanım da ekonomide iyi!

Öyle bir anlatır ki, aslan dersin kediyi!

*

U. Kesici emekli Kemalist bir öğretmen!

Bir daha gelişinde Ömer Nasuhi Bilmen!

*

Ayrıntıda gezinmek, Manavgat’a mı düşmüş?

Ben kurtarayım dedim, baktım herkes üşüşmüş!

*

Bildiğim Antalyalı, Gül Alkan Hanım da var.

Organik sebze sever, hormonlusuna kızar!

*

Antalyalı bu kadar! Baykal'ı yazmıyorum!

O kadar kızmışım ki daha da kızmıyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..