Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Haber
 

Blogger (blogspot.com) Erişime Açıldı

Blogger (blogspot.com) Erişime Açıldı
 

ezgi umut



İnternet
Teknolojileri Derneği Başkanı ve Bilkent Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç . Dr. Mustafa Akgül, ün organizasyonundaki, Avukat arkadaşların ve blogçuların hukuk alanındaki mücadelesi ve gayretleri ile Blogspot.com ve blogger erişime açıldı.

Şu anda kendilerine ulaşmak olanağı bulamadım yoğunluktan. Bu belli bir sürelik açılış mı yoksa devamı gelecek mi? Öğrenince bildireceğim.

Müthiş bir dayanışma gösterildi.

Bugün 16.30 a kadar hepsi açılacakmış.

Aynı dayanışmayı youtube ve diğer kapatılan bloglar için de göstermeye çalışmalıyız ve devam ederse ki öyle duyumlar da var, bu davada da destek ve dayanışmamız devam etmelidir.

Bu konuda yardımcı olan tıklayan, mesajla, blogla destekleyen MB' li dostlara ve zaman kaybetmeden yayına veren MB editörlerimize ve herkese teşekkür ederiz.

Ben ayrıca sayfamdaki çiçekleri Bize yol gösteren değerli bilişimci Doç Dr Mustafa Akgül'e, değerli ve çalışkan Avukat arkadaşlarımıza ve Katkılarıyla olayı hızlandıran blogçulara ve bloglar ve yorum yazarak , mesaj atarak ,yayımlayarak, Milliyet Blog ailesinden de bu konuda hassasiyetini ve dayanışmasını gösteren tüm dostlara en derin teşekkürlerimle sunuyorum.

Birimiz hepimiz için...

Sağlıcakla aydınlık günlere...




Dayanışma adresimiz:( yeniden gerek olabilir)

yasakli@inetd.org.tr







 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..