Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Blogkolik!!

Blogkolik!!
 

Bırakacağım blog yazarlığını!
Ya da ayrı eve çıkacam valla!!
Bu ne yaaa, vıdı vıdı, çen çen!!

-Kapıya bakar mısııın?
Klavye başındayım görmüyor musun?
-Aman sevsinler, Ahmet Hakan’sın sanki!!
Sen bak, kapıcıdır..
-Ne söyleyeyim?
Sigara!!
-Peki ekmek falan?
Sana ekmek, bana sigara söyle o zaman!

-Kahvaltı hazıııır!!
Sallama çay alayım kafi!
-Bir dilimcik bişey ye bari, içini tutsun..
-İncecik şokella süreyim mi?
-Simitle karperi seversin sen?
Üfffff!!

-Serumla besleyelim seni o zaman!!

-Sabah yürüyüşlerin vardı hani?

- Ama artık sabahın köründe lap-top başında beyimiz!

Anlamazsın sen, akşamki yazımın tepkilerine bakıyorum..

Acelesi ne?

Burada yazarlık yapıyorum ben, boru mu?

-Ama gözlerine yazıııık!

-Kraker getireyim mi, bakarken hem de atıştır biraz.

Aç diiiilim.

Sahi, senin hanımlar lokali kayıt işi ne oldu?

-Haftada üç gün gideceğim.

Neden her gün değil?

-Sen tamamen aç kalmayasın diye!!

Tamam tamam, bir meyve suyu alayım..

Pipet iki tane olsun.

-Ucu ucuna ekleyeceksin yine değil mi?

-Ellerin boş kalsın diye!!

-Dilerim tuşların üzerine dökersin, şekerli şekerli!!

-Bu ne ya, bu ne yaaa?

-Tatilde bile rahat durmadın.

-Nereden icat ettiler bu wireles midir nedir?

-Plaj kapsama alanı dışındaydı iyi ki!!

-Seneye kafa dinleyeceğiz tamam mı?

Ya bi sus, kafam karışıyor!

-Hem o şiirleri kime yazıyorsun sen bakiiim?

Hiiiiç, Edebiyat dünyasına armağan ediyorum sadece!!

Hem sen Seda, nın sesini kısar mısın biraz?

Mutfaktaki televizyonu süs için mi aldık?

-Tartışma programı açayım, ister misin?

Yok yok, yemekteyiz seyret sen!!

-İzlememe kızardın hani?

.............!

-Ablamlar aradı, bu akşam müsait misiniz diyorlar.

Değiliz de, yorumları cevaplayacağım bu akşam..

Bayramda gelmeyecekler mi nasıl olsa?

Ne o yaa vırt zırt!

Şunun şurasında kaç gün kaldı ki bayrama!!!


Güldürükçü bir konu yazmaya çalıştım ama, biraz abarttım mı ne:-))

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..