Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Bloglar ve blogcular...

Bloglar ve blogcular...
 

Sonuç olarak hepiniz iyi ki varsınız arkadaşlar…Burada haksızlık etmemek gerek milliyet Blog da


Her insan fikir abidesidir aslında, yaşanmışlıklarla edinilmiş bir sürü fikri vardır, bazen hiç beklemediğimiz bir kişiden bir konu hakkında mükemmel bir cümle duyarız, aslında tam konuya damga varacak cinsten ve üstüne söz söylenemeyecek cinsten. Gıpta ederiz elimizde olmadan altta kalmanın vermiş olduğu hezeyanla zırvalarız.

Bende blog yazarlarının bazı yazılarını şiirlerini okuyunca bu duyguya kapılıyorum, evet diyorum adam (Adam- kadın) gerçekten yazmış helal olsun daha sözünün üstüne söz mü söylenir. Gıpta ediyorum özeniyorum. Çok mu böyle yazan arkadaş? Pek değil ama en azından var iyi ki de var. Onların bakış açısı cümlelerin ahengi mest ediyor beni. Bazen de mest eden bir yazan arkadaşın diğer yazısını okuyorum yok aynı tat aynı mestlik. O zaman da demek ki her zaman yakalayamıyor diyorum. Şiirde de aynı bazen şiir yazıyor arkadaşlar tam nirengide diyorum. Mehmet Akif olsa; Nazım Hikmet olsa; Necip Fazıl olsa veya İlhan Selçuk olsa diyorum bu duyguyu ancak bu kadar güzel ifade ederdi. Yine başka şiirlerine bakıyorum aynı duygu yakamozu yok şiirlerinde demek ki şiirde de yakalanmıyor diyorum.

Baktığımda blog yazan arkadaşlara: herkes bir şeyler paylaşıyor kendi edinimlerinden kendi duygularından; fikriyatlarından bizlere bir şeyler sunuyorlar. İster beğenelim ister beğenmeyelim sonuçta emek çekip paylaşmak için yazıyorlar. Nedeni ne olursa olsun: bazen sadece kendisi için yazıyor blogcu bazen bir şeylere kızıp yazıyor ama ne olursa olsun yazıyor. Ne için yazarsa yazsın ellerine sağlık…

Blog yazarlarının bazen isimlerini gizlemeleri çeşitli polemiklere neden oluyor sonuçta kişinin kim olduğu kariyeri, eğitimi, mesleği v.b. çok önemli değil önemli olan o yazısı, yazının içeriği gerçekten iyiyse ne önemi var alinin mehmedin velinin..

Blog editoryasından öneri veya istek düzeyinde de bir beklentim var arada bunu da yazayım: toplam kaç blog üyesi olduğunu bilmemekle berber 50.000’in üzerinde sanırım. Bu kadar büyük bir sayının temsili olmaması da üzüyor. Bana göre en azından 2–3 tane de olsa blogcu temsilcisi istiyorum. Bu bir öneri nihayetinde…

Her okunan blogunda, blogcu memnun oluyor hepiniz gibi bende memnun oluyorum. Bazen insanları okumaya nasıl çekebilirim diye düşünüyorum)) laf aramızda konulan fotoğraflar bu konuda etkili galiba… Tıkladığımız ve okuduğumuz bloglara en azından bir iki cümle eklesek yazanı daha mutlu ederiz galiba en azından ben mutlu oluyorum yorumlardan. Ben de yorum yazmıyorum korkudan mı yoksa bencilliğimden mi bilmiyorum ama yazmıyorum. Herkes yazsa belki de ben de utanır yazarım))

Blogcuların çeşitli yöntem geliştirdiklerini de görüyorum msj atarak kendi sayfalarının tanıtımını yapıyorlar bu da bir yöntem; ama itici geliyor…

Blogcular da yazdıkları yazıların çok okunmasını değerlendirilmesini, sayısının artmasını ve bilumum ne varsa istiyorlar bu da hakları bence… Yazılar yazıldıkça gelişiyor, fren yok balata veya kampana takmayın arkadaşlar virajsız yazılar dileğiyle… Bol yazmalar hepinize…

Sonuç olarak hepiniz iyi ki varsınız arkadaşlar…

Burada haksızlık etmemek gerek milliyet Blog da emeği geçen herkese de şükranlarımı sunuyorum. Sonuçta onlar olmasaydı sizleri okuyamayacaktım. Tabi sizler de olmasaydınız MB olmayacaktı…

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..